Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 02:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zegary USA a EUROPA ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Zegary USA a EUROPA ?

Post » 07 maja 2011, 09:20

Mam pytanie czy zegary z wersji europejskiej (z hissem) będą działać w wersji z usa (bez hissa)?

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 24 czerwca 2011, 20:15
Lokalizacja: łódzkie
Motocykl: SV 650S
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2011, 10:51

Podłączę się z pytaniem - czy zegary w wersji USA mają kontrolkę od immobilisera (HISS)?

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 27 czerwca 2011, 11:52

w usa nie maja tej kontrolki

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 27 czerwca 2011, 11:55

działają tylko po wyłączeniu moto cały czas hiss miga , ale wszystko działa git :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 24 czerwca 2011, 20:15
Lokalizacja: łódzkie
Motocykl: SV 650S
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2011, 14:40

Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Wysy85, a to sprawdzone że europejskie zegarki działają w wersji motocyklu usa? ;) Chodzi głównie o wyświetlanie przebiegu w kilometrach zamiast w milach. Dowiadywałem się człowieka, który robi "korektę przebiegu" w motocyklach, czy w zegarze usa mógłby przestawić przebieg na km, twierdzi że tak, ale jakoś nie specjalnie mnie przekonał.

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 27 czerwca 2011, 16:43

ja mam moto ameryka a zegary i plastiki europa i wszystko gra , a mile na km da się przestawić ręcznie naciskasz dwa guziki jednoczesnie i przestawiasz a przekłamanie jest i będzie ponieważ są inne zebatki w wersjach europa-ameryka , ale nie wnikam bo mała jest różnica :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 24 czerwca 2011, 20:15
Lokalizacja: łódzkie
Motocykl: SV 650S
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2011, 16:57

no ale wtedy zmienisz prędkościomierz, a licznik przebiegu pozostaje bez zmian.

 
Posty: 14
Rejestracja: 21 lutego 2011, 01:07
Lokalizacja: Chmielów/
Motocykl: HONDA CBR 954 (sc 50)
Rok produkcji: 2002

Post » 27 czerwca 2011, 20:48

taka faza :)
CalkowityBrakRozumu

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 24 czerwca 2011, 20:15
Lokalizacja: łódzkie
Motocykl: SV 650S
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2011, 00:11

panowie dziś oglądałem 954, wersja USA. Wraz ze zmianą prędkościomierza z km/h na mil/h zmienił się również przebieg z 12000 mil na 19000 km, więc nie bardzo rozumiem czemu wszyscy na forum piszą, że nie można zmienić licznika przebiegu z mil na km?

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 28 czerwca 2011, 10:26

a kto Ci to napisał , ja pisałem Ci ,że wszystko jest git tylko Ty napisałeś inaczej ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 24 czerwca 2011, 20:15
Lokalizacja: łódzkie
Motocykl: SV 650S
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2011, 14:07

Przeglądając forum znalazłem takie informacje, że prędkościomierz da się przeskalować, ale licznik przebiegu zostaje w milach. Wydawało mi się to dziwne, ale już wszystko się wyjaśniło :) Swoją drogą rezygnuję chyba z zakupu 954. Mimo świetnych hebli (SV-ka przy cbr to w ogóle nie hamuje). Silnik i zawieszenie świetne, 170km/h na jednym kole nie robi na niej wrażenia :ooo: Pozycja wygodna jak na supersporta, ale to nadal supersport i do SV-ki mu daleko, z elastycznością rzędówki też jest tak sobie, jednak V to V. A w związku ze zbliżającym się moim wyjazdem w Alpy na moto, 954 nie jest chyba dobrym pomysłem. Chyba lepiej będzie rozejrzeć się za SV 1000S.


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości