Strona 1 z 4

Zakup 954 z Allegro

Post: 02 marca 2011, 21:39
autor: Blackdevil
Aktualnie poszukuję motocykla najchętniej 954. I tu jest moje pytanie znalazłem pewien egzemplarz mianowicie ten http://moto.allegro.pl/honda-cbr-954-rr ... 70183.html Chciałbym dowiedzieć sie czy ktos to moze ogladal osobiscie? Głownie chodzi mi o jeden aspekt podobno poci sie przy deklu od alternatora i obawiam sie ze moze to byc cos groznego, uszczelnienie walu albo cos. Bo jesli chodzi o wyglad to malo istotny bo sprzet i tak bedzie przeze mnie od nowa malowany. Tylko najgorsze to pocenie przy deklu... Nie wiem moze kos moglby podjechac i to zobaczyc osobiscie ? Czekam na wasze opinie

Post: 02 marca 2011, 22:07
autor: Kamil929
Za taka cene kupuje sie nie kiedy sc33:)) Pewnie po ślizgu poszedł blok i byl spawany ;) nic groźnego można latać normlanie :))

Post: 02 marca 2011, 22:15
autor: Blackdevil
No, że po ślizgu to prosta sprawa:P Tylko czemu ten skubany dekiel sie poci... Trochę właśnie czytałem o tym spawanym bloku i sam nie wiem co o tym myśleć. Ogólnie w sumie nic groźnego, ale wolałbym żeby nie chlapał olejem jak dwusuw:P No nic jak nikt go nie widział i widział nie będzie to pojadę w weekend i zbadam sprawę, zobaczymy czy pozwoli ściągnąć owiewki :D

Post: 02 marca 2011, 22:35
autor: Skucior
Kolego, mam to samo u siebie w 929. Tam pod tym deklem jest olej, na samym dnie. Po co? Nie mam pojęcia :) Tak jak Kamil929 pisał szlif, blok/dekiel spawany i się poci, może uszczelka jakaś do dupy. Obejrzyj ją, jak tylko ten problem z pocącym się deklem ma, to za te pieniądze nie ma co wybrzydzać ;)


Pozdrawiam

Post: 02 marca 2011, 22:47
autor: Blackdevil
No właśnie tylko martwi mnie to, że moze wyjść taka kwestia, że trzeba będzie rozpaławiać kartery, a to byłaby niezła kiszka ogólnie. A tak ogólnie da się to jakoś uszczelnić? Czy raczej trzeba się do tego przyzwyczaić? A kasa naprawdę dobra to fakt tylko najważniejsze żeby był prosty i silnik ok a wygląd bez znaczenia bo i tak zrobię z niego laleczkę :D

Post: 02 marca 2011, 23:01
autor: Skucior
No ja przy wymianie alternatora, wziąłem tam sylikonem, żaroodpornym. ( Najpierw dobrze odtłuszczone ) no i w miarę trzyma. Idealnie sucho nie jest, ale lepiej niż było. Bo kiedyś to mi tam ładnie olej CENZURA :/ Jeszcze będę kombinował z tym :)


Ale Ci powiem kolego tak. Ja mam oleju zalane 4l do latania na kole, i nawet jak tam się poci trochę to tego nie odczuwam, bo oleju zawsze poza oczko ;)

Post: 02 marca 2011, 23:06
autor: Blackdevil
Hm zadam teraz dośc laickie pytanie:P Jak tam jest alternator to skąd do cholery bierze sie olej?:D Nigdy nie rozbierałem tej strony motocykla i stąd moje pytanie. A co to reszty usterek tego motocykla to tak: lagi do uszczelnienia, lampa ma pekniecie 2cm i przyklejane uchwyty wiec raczej wymiana czacha do kupienia bo nie chce tego spawac no i tyl jak widac do pomalowania... Tyle dowiedzialem się przez tel... ale z doświadczenia w kupowaniu samochodów motocykli wiem, że może być dużo gorzej:D Kiedyś pojechałem po ideał ze zdjęcia, a okazało się, że motocykl jest po szlifie lewo i prawo stronnych także już wszystkiego się można spodziewać.:D

Post: 02 marca 2011, 23:09
autor: Skucior
Kolego, odpowiedzi na pytanie o olej pod deklem alternatora to chyba najstarsi górale nie wiedzą, ale pewnie ktoś tu na forum wie, bo ja też raczej leszcz w mechanice jestem :)

Co do lampy i uchwytów, to w 929 te uchwyty od lampy to badziewne strasznie są, od latania na kole jak za mocno się CENZURA o ziemię to pękają.

Musisz na żywo ją zbadać i tyle :) Kasa mała to i stan adekwatny :)

Post: 02 marca 2011, 23:15
autor: Blackdevil
No właśnie czyli dobre pytanie z tym olejem w okolicach alternatora:P Nie no jasne polotu się nie spodziewam ze strony tego motocykla... A nie chce kupować igły bo po prostu lubie sobie pogrzebać przy moto i mieć zrobione wszystko w miarę indywidualnie. Nie no jasne z obrazka to się mało co wyczyta, ale chciałem poznać opinie i myślałem, że może ktoś to widział na żywo. No, ale jak nie to będe pierwszy:D

Post: 02 marca 2011, 23:19
autor: Skucior
Poczekaj, może ktoś widział. Pewnie nie jeden user się jeszcze wypowie w temacie, to na pewno czegoś się dowiesz :)


Pozdrawiam

Post: 02 marca 2011, 23:23
autor: Blackdevil
No zobaczymy kto tam coś powie jeszcze:D A na razie piwko i tv:D Pozdro

Post: 02 marca 2011, 23:49
autor: Adam K
olej tam musi być, to jest lewa strona silnika i można powiedzieć że tak jak po prawe stronie pod deklem masz sprzęgło i jak odkręcisz dekiel to olej wypłynie tak samo jest i z lewą stroną tam gdzie alternator, dlatego się poci

http://forum.fireblade.pl/topics39/spaw ... t=spawanie

tu na zdjęciach masz co z reguły pęka przy szlifie lewą stroną