Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 08:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zakup 954 z Allegro

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 46
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 10:07
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2011, 10:24

Blackdevil pisze:Hm zadam teraz dośc laickie pytanie:P Jak tam jest alternator to skąd do cholery bierze sie olej?
jest tam olej bo tak konstruktor przewidział a spełnia on tam jedną ważną role....chłodzi uzwojenie alternatora, ktore lubi sie grzac......i czasem przepalac....

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 03 marca 2011, 19:25

No ok to dobrze wiedzieć, że to normalna sprawa bo troche mnie to zastanawiało, ale teraz już wszystko jasne. A powracając do głównego tematu to jutro będe na targach motocyklowych więc może od razu podjadę zobaczyć tą hondę o ile uda się umówić z właścicielem bo wiem, że miał być dopiero w sobote niedzielę. No w każdym bądź razie napewno zdam relacje z tego co tam zobaczyłem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 04 marca 2011, 00:05

Ja Ci mogę tylko napisać, że koleś sprzedaje to moto od ok. dwóch lat. Wiem bo byłem oglądać jak szukałem dla siebie ale od razu zawróciłem się na pięcie bo nie tego szukałem...

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2011, 11:19

jak dla mnie na zdjeciach widac ze to strasznie zapuszczone moto.Osobiscie uwazam ze szkoda paliwa

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 04 marca 2011, 23:01

Tylko tak jak mówię jak dla mnie wygląd mało się liczy bo i tak ten moto bedzie od nowa polakierowany. Każde moto które kupuję praktycznie rozbieram i składam od nowa. Chodzi tylko o to, żeby był prosty i miał ok silnik skrzynię.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 05 marca 2011, 10:48

Zegary zakurzone wiec o moto nie bardzo ktos dbał. A tłumik chyba nie jest z tego modelu.
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 05 marca 2011, 11:16

Czyli co jakby mial ok silnik(czyli nie spawany blok) skrzynie i rame to za 9 kola nie warto go brac?

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 05 marca 2011, 12:51

Najpierw się tym trzeba przejechac posłuchac jak chodzi silnik i skrzynia
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 05 marca 2011, 13:59

Nie no wiadomo. Miałem dziś jechać, ale zadzwoniłem i właściciel w domu będzie dopiero we wtorek. Mówi, że silnik na pewno nie był spawany... ale doszła kolejna rzecz która jest uszkodzona czyli stelaż od zegarami jest ułamany przy mocowaniu lusterek, ale podobno tylko sama końcówka... Co prawda dało mi to do myślenia bo sporo części w tym moto już przez telefon okazało się do wymiany... i nie wiem czy w ogóle warto się za to brać... Bo nakłady pieniężne i pracy będą jednak znaczne.. prawdopodobnie wyjdzie tak jakbym kupił 954 w dobrym stanie... więc nie wiem czy to w ogóle ma sens..

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 05 marca 2011, 14:47

Skoro stelarz jest uszkodzony oznacza ze albo moto mialo porzadnego dzwona albo bylo dobrze gumowane.
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 05 marca 2011, 15:23

No wlasnie tak tez myslalem, ale wydaje mi się, że raczej miało dzwona... bo od gumowania zaczepy lampy mogły pójść ale metalowy stelaż to raczej bez przesady:P Więc chyba był w miarę konkretny dzwon... Bo bak też był lakierowany...

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 05 marca 2011, 16:36

nie wolisz za tą kase kupic ładnej 929?954 za 9 i pewnie z 3 min musisz wsadzic zeby to sie nadawało do czegos,bo widać lekarz tym do kościoła nie jezdził i nie sprzedaje pilnie z powodu wojska lub wyjazdu... :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość