Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 04:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Na jakim przełożeniu latacie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Na jakim przełożeniu latacie

Post » 03 października 2010, 08:38

Jak w temacie,zmieniał ktos moze przełożenia w 954?zastanawiam sie nad założeniem 15na 45,co sądzicie???latałem na starej r1 z takimi przełożeniami i jak dla mnie rewelacja.954 powinna się chyba podobnie zachowywać???

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 03 października 2010, 12:02

Jezeli oryginalnie miales 16:43, to jak zmienisz na 15:45 to bedzie duza roznica w przyspieszeniu. Łancuch moze zostac ten sam. Predkosc maksymalna na takim przelozeniu spadnie okolo 30km/h wiec musisz zdecydowac czy to jest ok dla Ciebie.
Osobiscie zawsze do kazdego moto zakladam wiecej +2 z tyłu, i to w miare jest ok, pomiedzy przyspieszeniem a predkoscia. To co napisałeś 15:45 to odpowiada mniej więcej pomiędzy +4 a +5 z tyłu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 czerwca 2010, 23:34
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 1
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 04 października 2010, 22:15

http://www.gearingcommander.com/

Już wklejałem ale wkleję jeszcze raz :D stronka do przeliczania V-max po zmianie zębatek... wystarczy wybrać model z listy.... i pokarze się tabelka.... tak jak pisał kolega kris_big, przy przełożeniu 15/45 V-max spadnie o ok 30 km/h czyli z katalogowego 279,4 na 250,3 km/h... mowa oczywiście o faktycznej prędkości motocykla nie licznikowej....

ja przy zmianie napędu zastanawiam się nad dołożeniem ząbek albo 2 z tyłu.... podobno zakładanie mniejszej zębatki z przodu skraca żywotność napędu... ale czy w takim stopniu żeby było do odczuwalne....
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2010, 05:13

jeden zabek z tyłu bedzie nieodczuwalny,a myśle,że jesli dasz na przód 15 zamast 16 łąńcuch tego nie odczuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 czerwca 2010, 23:34
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 1
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 06 października 2010, 09:02

cerber666 myślę że będzie na tyle odczuwalne że naliczniku pokarze mi się 299 ;) wolałbym dołożyć 3 ząbki z tyłu efekt będzie taki sam jak -1 z przodu a na pewno nie zaszkodzi.... a tak właściwie to w hornecie miałem założone -1 z przodu i jakiejś rewelacji nie było....
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2010, 14:45

no u mnie w 900rr po -1 z przodu różnca była odczuwalna przy stawaniu na koło szczególnie.


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości