Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ile może kosztować 954 w stanie salonowym

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 17 maja 2010, 21:19

żeby sprzedac taką sztuke to trza byc fanatykiem. nie oszukujmy sie ale nikt nie kupi 954 za takie pieniądze. Chyba że ktoś szuka motoru danej marki a nie po to żeby zapier...lać

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 17 maja 2010, 21:27

A ja jestem zdania, że warto zapłacić więcej za sprawdzonego i pewnego sprzęta niż kupić lux igełkę z aledrogo i potem wkładać i tracić czas na serwisy i naprawy, bo i tak koniec końców wyjdzie ci tyle samo ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 maja 2010, 22:13

Niestety Panowie sprzedawcy już dawno podłapali ideologię "chęci dopłacenia za igiełkę" i teraz sztucznie zawyżają cenę bo przecież lepiej zapłacić więcej i mieć coś pewnego hihi:, sami sobie ten bigos załatwiliśmy :diabel2:, choć nie powiem kiedyś przeszła mi dzika myśl sprzedania mojej 929 za 15 tysi jak ktoś się na forum ogłaszał, że tyle da za pewny sprzęt. Ale moja niunia nie na sprzedaż jest i tyle :fuckyou:

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 17 maja 2010, 22:26

orzech pisze:Niestety Panowie sprzedawcy już dawno podłapali ideologię "chęci dopłacenia za igiełkę" i teraz sztucznie zawyżają cenę bo przecież lepiej zapłacić więcej i mieć coś pewnego hihi:, sami sobie ten bigos załatwiliśmy :diabel2:,


Orzech mądrze prawisz. Jest właśnie tak jak piszesz. Te ceny z palca wyssane mamy na własne życzenie.

 
Posty: 20
Rejestracja: 17 maja 2010, 00:00
Lokalizacja: częstocho
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 17 maja 2010, 23:26

No, po znajomości i rabatach, bo 2 raz od tej samej osoby kupuje moto dałem 16.500. W sumie to dam bo dopiero dałem zaliczkę. Moto wizualnie perełka, zero jakiegokolwiek zużycia, na liczniku 10 tys :D , teraz czekam na dzień bez deszczu to sprawdzimy jak sie jeździ. To będzie moja pierwsza honda, zobaczymy jak się będzie spisywać :)

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 18 maja 2010, 06:16

Wiesz cena też nie bierze się z du*y :)
Przede wszystkim piec :)
Później inne rzeczy (zawieszenie itd)
Malowanie
Amor skrętu
Wydech
Wyświetlacz biegów
Szyba
Dodatki (krasz pady, oploty, wodotryski :D itd )
Podam przykład taki :
Kumpel ostatnio kupił passata 2.0tdi za 70 000 zł sprowadzonego :D i to też bez jakichkolwiek wodotrysków :)
A jak sobie zobaczycie na allegro to chodzą od 45000 wzwyż tylko on twierdzi (i w sumie ma racje) że nie jest bity ani malowany :) jeździ nim jak na "szpilkach" powoli itd :) a ja się zawsze uśmiecham do niego że to ro pierwszej rysy tak będzie :D później będzie zapi*rdalał :D
Sorki za OT ale przynajmniej jak ja kupuje moto to faktycznie ma wyglądać dobrze ale najważniejsze jest żeby moto robiło km ... a nie stało jak na wystawie :) nie chce nikogo urazić ... ale takie mam zdanie :) jak się uszkodzi to trudno ...
Im bardziej dbasz o sprzęt tym łatwiej o wypadek :)
A co do ceny to kwestia ile masz w portfelu :)
Ostatnio była na allegro (na forum ktoś pisał) 954rr z Malowaniu HRC, naprawde dobrze się prezentowała :) aż miło patrzeć :) ale cena zabijała :D
http://allegro.pl/item1030470996_honda_ ... wanie.html
Pozdro (zaraz mnie ktoś zje) :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 12:25

Ja kupiłem moto za 16 kloców i w życiu niedałbym więcej za 8letni motocykl,to była moja górna cena jaką mogłem zapłaci za ten model,wyższe to dla mnie zboczenie.100% oryginał,brzebieg 24tys,nówki opony.Zero wkładu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 18 maja 2010, 14:58

Dla kazdego jest inna granica wiec ze Ty nie dasz tyle za 8 letnie moto to nie znaczy ze ktos inny nie da. I nie piszcie ze mozna kupic za ta kase k5 1000 bo mozna i taniej ale kolega tu pisze o stanie salonowym a ciezko jest znalezc wlasnie 8 letnie moto w takim stanie. Znalem pare takich moto i kazdy wlasciciel cenil min 17 z hakiem. Kwestia wzgledna dla kazdego ale jakby wziac wszystkie 954 z allegro i ustawic te igly obok siebie to byloby widac dlaczego takie roznice w cenach.
Fakt ze sam wolalbym kupic sliznieta za 12tys niz salonowa za 18 ale sa tacy co ich na to stac i chca akurta 954 a nie nowsze w tej kasie wiec to ich sprawa

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 16:32

Sory wielkie ale jesteście dla mnie naciągaczami. Mówię o tych którzy twierdzą że 954rr stan igła można sprzedać za 19tyś. Pewnie macie w tej swojej teorii jakiś egoistyczny cel by takie brednie pisać np.
1. Macie taki sprzęt i chcecie zedrzeć z uczciwego jak najwięcej kasy.
2. Macie sc50 w gorszym stanie i chcecie go sprzedać po najwyższej cenie rynkowej - czyniąc tym samym salonowe sprzęty z ceną z kosmosu.
3. Wtopiliście kupę kasy w dobry sprzęt i nie umiecie zrozumieć że przepłaciliście i ktoś kupił taniej w takim samym stanie.
4. Udajecie handlowców i chcecie sprzedawać drożej niż kupiliście dwa lata wcześniej.
5. Nie przyjmujecie do wiadomości że jest coś takiego jak utrata wartości w czasie.

Wybierzcie sobie prawidłową odpowiedz.
A na koniec dodam że 954rr lecą ostro z cenami z roku na rok z tego względu że tak naprawdę to były nieudane motocykle i nie wmówicie mi że przez regularne serwisowanie motocykla salonowego w serwisie hondy pozbawia sie ryzyka pękającego bloku, przekręcenia panewki, pęknięcia owiewek na dziurach itp.

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 18 maja 2010, 18:10

całkowicie popieram kolege diobol. Jak sie czyta te posty to czasem nie wiadomo czy 954 służy do jeżdżenia czy do modlenia się przed nim. Jest to motocykl jak każdy inny i tak jak każdy inny pojazd co roku traci na wartości i nawet serwisowanie w Japoni u samego Bruca Lee tego nie zatrzyma

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2010, 22:33

ku**a..-o czym ta dyskusja, jakie naciaganie...nie rozumiem tej piany....Kolega spytał o cene i tyle, nikt tu nic nie oferuje, nikt nie sprzedaje..puknijecice sie w czola....jak ktos ma 10000000 $ i zechce zaplacic tyle za WSKę-to jego sprawa...co do jakosci 954-jak kto dba tak ma...i najmniej awaryjne i swietnie serwisowane corolle sie CENZURA...
od siebie dodam tylko, ze fajnie powiedziec, ze jak chcesz kupic 954 i tyl edac-to debil, ale jak kolega chce sprzedac i chce w CENZURA drogo-to jest cool, bo to moto kolegi...to wlasbie jest naciąganie...tyle ode mnie...moze sobie teraz po mnie pojechac. hihi:
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 22:36

dawaj jaja :kosci:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości