to w takim razie wypadałoby aby autor tematu uściślił swój problem bo:
1. Mógł zobaczyć w dowód a tam nie zawsze dane techniczne po sprowadzeniu z innych krajów się sprawdzają. Mnie kiedyś napisali że f3 waży 380kg a masa całkowita 520kg.
2. Jeśli faktycznie jest słabsza to jak to sprawdziłeś? na hamowni u wieśka ?
3. Skąd moto było sprowadzone? Bo to wiele pomaga.
Jeśli już faktycznie byłby zblokowany to na pewno w celach jakichś regulacji prawnych innego kraju. Tak więc najlepiej temat będą znać użytkownicy w danym kraju. Ale moim zdaniem to będzie profesjonalnie zdławione i nie odblokujesz jej w garażowych warunkach. Może trzeba przeprogramować komputer albo w ogóle go wymienić. Może jest coś zmienione we wtryskach. Możliwości jest wiele ja bym na twoim miejscu nie pytał użytkowników tych motocykli tylko fachowców w serwisach.
hehe poloskie urzędy wymiatają faktycznie troszke źle przeliczyłem
ja na twoim miejscu bym zaczął od hamowni bo ja u siebie mam wpisane 100km i dwa lata rozkminiałem gdzie jest zblokowany az w końcu go zhamowałem i sie okazało ze ktoś wczesniej juz coś wydłubał i jest wszystko ok
IvanBRW pisze:kumplowi w dowodzie od thundercata, ktory odebral 2 dni temu, wpisali mase 1kg i moc 0kW.
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 12:48 pm ]
szczurek83 pisze:hehe poloskie urzędy wymiatają :
zgadza sie polscy urzednicy w naszych poskich urzedach sa NAJLEPSI
kiedys czytalem ze dla goscia w RENAULT MEGANE COUPE wpisali 42 miejsca siedzace i 8 stojacych
Kumpel kiedyś kupił CBR F3 i dwa urzedy zarejestrowały bez problemu nie wydając karty pojazdu , a pani w naszym WK powiedziała, że musi zapłacic 1000zł. (bo tyle wtedy karta kosztował) wyrobic nową karte i odwiedzić wcześniejsze dwa urzędy w połowie polski by podbić stempel!!! Normalnie kumpel to mało urzędniczki przez okienko nie wyciągnął!! Po bardzo długich wojnach w komunikacji karte wydano za 70 zł. Taka nasza biurokracja!!