Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

INSTALACJA Xenonów w 954RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

INSTALACJA Xenonów w 954RR

Post » 15 marca 2008, 19:29

Witam
Ostatnio TYTUS zapodał relacją z montażu xenonków w swojej 1000RR to teraz ja pokazuję jak to zrobić w 954RR.

1. Zakup żarników - proponuję 6500K bo taka barwa mi najbardziej osobiście odpowiada. Jesli jest możliwość kupcie wersję żarników z przetwornicą SLIM (jak paczka fajek tylko połowę cieńsza). Do tego proponuję kupić z kolegą na spółkę bo nie opłaca się kupować wersji stricte for moto z jedną przetwornicą ( dużą ) i jednym żarnikiem z racji ceny.

Więc do rzeczy:

Obrazek

Usuwamy stare H7 i wyjmujemy przewody zasilające żarówkę z kostki.

Obrazek

Podłączamy nasze przewody pod zasilanie przetwornicy i instalujemy żarnik.

Obrazek

Tak to mniej więcej powinno wyglądać. Teraz pozostaje przetwornica i przewody wysokiego napięcia.

Obrazek

Tak wygląda przetwornica w wersji SLIM

Obrazek

Można podpiąć do niej kostki i resztę bałaganu.

Obrazek

Jak ktoś się nie może odnaleść to w lewym górnym rogu fotki jest klason :)
Teraz najbardziej dyskusyjna sprawa. Przetwornica i kable WN owinięte zostały w gąbkę i wszystko zostało przyklejone do ścianki bocznej na taśmę dwustronną.
Schowałem to w lewym dolocie powietrza zachowując tym samym uwagę aby przelot powietrza został zachowany! Zatkanie całkiem kanału dolotowego chyba nie muszę nikomy tłumaczyć czym się może objawiać przy dynamicznie doładowanych silnikach. Dlaczego dyskusyjne? Ano właśnie dlatego że przelot powietrza w kanale został raczej mocno upośledzony ale czy na tyle żeby odczywać spadek mocy to trzeba by było chyba na hamownię się udać.

Obrazek

Tak to wygląda na koniec - kable opanowane, względny porządek.

Obrazek

Efekt końcowy. Dodam że pozycje to też diody (białe) bo zwykłe W5W wyglądały jak bym miał zapalone dwie swieczki i światło było koloru brązowo-żółtego w porównaniu z żarnikiem xenonowym. :)

Mam jeszcze fotki z instalacji amorka LSL z mocowaniem górnym i crashpadów LSLa. Zamieszczę w wolnej chwili.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 15 marca 2008, 21:22

Haj swietny opis i zdjecia, podeslij mi na mejla oryginalne zdjecia (bez logo bikepics) a ja zamieszcze za twoja zgoda na stronie w odpowiednim dziale. Oczywiscie wszystko bedzie na ciebie a nie na Tytusa ;)

 
Posty: 8
Rejestracja: 06 lutego 2008, 19:28
Lokalizacja: Ostrów Wl
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2008, 21:31

no witam .mam prośbe .napiszcie gdzie ten komplecik zakupić.pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2008, 00:14

skiter pisze:no witam .mam prośbe .napiszcie gdzie ten komplecik zakupić.pozdro


W allegro sobie wpisz " hid xenon" to zobaczysz ile tego jest :)

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2008, 00:29

Też mi chodzi po głowie montaż xenonów. Tylko nie wiem jak zainstalować zarnik w lampie skoro w 929 jest jakiś dziwny adapter. Efekt xonou w motorku jest zajebisty.

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 04 stycznia 2008, 21:31
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: Honda Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2008, 10:01

Super sprawa ! też mam xenona ale z Helli cos pięknego wieczorem ! no i w dzien mnie dużo lepiej widać ! :twisted:
Honda 929+akrapovic+oploty+xenon Hella+amor skrętu HP+crash pady.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 16 marca 2008, 10:45

Ferson napisz jak poradziles osbie z tym ze ksenon po przekreceniu kluczyka zapala sie automatycznie i po odpaleniu moto lekko przygasa co daje mu troche po dupie. Zrobiles oddzielny wlacznik czy nic z tym nie kombinowales?

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2008, 11:43

RudiszRR pisze:Ferson napisz jak poradziles osbie z tym ze ksenon po przekreceniu kluczyka zapala sie automatycznie i po odpaleniu moto lekko przygasa co daje mu troche po dupie. Zrobiles oddzielny wlacznik czy nic z tym nie kombinowales?


Ja mam moto wersja eur '02 i nic mi się automatycznie nie zapala.
Zapala się dopiero wtedy jak normalnie włącze światła a zamiast przygasać jest wręcz przeciwnie efekt "na zimno" jest taki że światło rozbłyska jak byś zapalił palnik acetylenowy i w ciągu następnych 4-5 sek. jeszcze się bardziej rozjaśnia.
Jak przetwornica jest ciepła efekt ten nie występuje.

Swoja drogą zajebiście mi się to podoba i szkoda że to występuje tylko na zimno.

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 16 marca 2008, 20:35

Widzę że cały czas rośnie liczba zwolenników xena w motocyklu :) swoją drogą ciekawe czy niebiescy będą bardzo się o to czepiać ;) jednak efekt w nocy jest niesamowity, przy seryjnym oświetleniu 900rr to jak niebo i ziemia :D:P jeszcze nie mam zdjęć jak świeci na drodze, ale tu mam np porównanie z philipsem bluevision (po lewej ;] )

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 28 listopada 2007, 18:53
Lokalizacja: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2008, 10:57

ferson
Jak mozesz to podaj mi na PW link do aukcji w ktorej ty zakupiłes ten komplecik

Tytus
Jaka jasnosc swiatła ma twoj zestaw

POzostali :)

MOze ktos bedzie chcial odkupic ode mnie połowe kompletu ( zarnik przetwornice i okablowanie ) bo mam zamiar kupic caly komplecik a wstawie tylko jedna sztuke

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 marca 2008, 15:00

4300K i 6000K to jajblizsze switla dziennego 8000k i w gore to dale bardzo niebieskie swiatlo i podobno w deszczu niec nie wiedac bo sie zlewa z asfaltem i nic nie oswietla...

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 marca 2008, 20:35

rodman, ja bym się pisał na drugi komplecik ale dopiero po 1 kwietnia, chyba że bardzo Ci się śpieszy, jeśli będziesz w tym czasie w Wawie to moge podjechać po ten komplet.

Daj znać co i jak.

Widze że masz cebre w identycznym najładniejszyma malowaniu jak moja :D
Zbyszek

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości