Witam
Ostatnio TYTUS zapodał relacją z montażu xenonków w swojej 1000RR to teraz ja pokazuję jak to zrobić w 954RR.
1. Zakup żarników - proponuję 6500K bo taka barwa mi najbardziej osobiście odpowiada. Jesli jest możliwość kupcie wersję żarników z przetwornicą SLIM (jak paczka fajek tylko połowę cieńsza). Do tego proponuję kupić z kolegą na spółkę bo nie opłaca się kupować wersji stricte for moto z jedną przetwornicą ( dużą ) i jednym żarnikiem z racji ceny.
Więc do rzeczy:
Usuwamy stare H7 i wyjmujemy przewody zasilające żarówkę z kostki.
Podłączamy nasze przewody pod zasilanie przetwornicy i instalujemy żarnik.
Tak to mniej więcej powinno wyglądać. Teraz pozostaje przetwornica i przewody wysokiego napięcia.
Tak wygląda przetwornica w wersji SLIM
Można podpiąć do niej kostki i resztę bałaganu.
Jak ktoś się nie może odnaleść to w lewym górnym rogu fotki jest klason
Teraz najbardziej dyskusyjna sprawa. Przetwornica i kable WN owinięte zostały w gąbkę i wszystko zostało przyklejone do ścianki bocznej na taśmę dwustronną.
Schowałem to w lewym dolocie powietrza zachowując tym samym uwagę aby przelot powietrza został zachowany! Zatkanie całkiem kanału dolotowego chyba nie muszę nikomy tłumaczyć czym się może objawiać przy dynamicznie doładowanych silnikach. Dlaczego dyskusyjne? Ano właśnie dlatego że przelot powietrza w kanale został raczej mocno upośledzony ale czy na tyle żeby odczywać spadek mocy to trzeba by było chyba na hamownię się udać.
Tak to wygląda na koniec - kable opanowane, względny porządek.
Efekt końcowy. Dodam że pozycje to też diody (białe) bo zwykłe W5W wyglądały jak bym miał zapalone dwie swieczki i światło było koloru brązowo-żółtego w porównaniu z żarnikiem xenonowym.
Mam jeszcze fotki z instalacji amorka LSL z mocowaniem górnym i crashpadów LSLa. Zamieszczę w wolnej chwili.