Strona 1 z 3
Jak odblokować sc50?!!!!!!!

:
06 lutego 2008, 19:49
autor: skiter
Witam wszystkich..Mam problem z moja sc50. Moto kupiłem we Francji więc jest nie powinna być zblokowana .Problem w tym że wszystko jest w porządku do predkości 230 km\h i w tym momencie przestaje przyśpieszać to jest jej max.Wydaje mi sie że jest blokada prędkości na module .nie wiem czy wystarczy zmienić moduł i co wtedy z immobilizerem , czy może przeprogramować moduł. Jeśli ktoś wie coś na ten temat to bardzo proszę o cynk.

:
07 lutego 2008, 17:52
autor: lukaszcbr
A moze w zebatkach masz cos namieszane. Moze z przodu jest troszke mniejsza alboz tylu troche wieksza?? Motocykl bedzie lepiej przyspieszal ale bedzie wolniejszy. Sprawdz to...

:
07 lutego 2008, 23:02
autor: marcinSC33
Ale jak co się dzieje 230 i kończą się obroty?Czy przy tej prędkości obrotomierz zatrzymuje się na jakimś poziomie i dalej moto się nie kręci?Bo faktycznie może być namieszane w przełożeniach jak kolega pisze wyżej...

:
08 lutego 2008, 13:55
autor: skiter
Zębatki są fabryczne.jak przekrocze 220 obrotomierz zatrzymuje sie a predkość przybiera bardzo wolno. Przy dobrych wiatrach albo z górki to wycisne nawet 240 . Obrotomierz na 6 biegu zatrzymuje sie na 9.5 tys a na niższych biegach kreci do przerywacza.

:
08 lutego 2008, 16:36
autor: Tylik
Może głupio to zabrzmi ale może silnik jest tak skatowany że czeka go tylko remont.. ?!? :roll:
Napisz jaki masz jej przebieg i czy na każdym biegu ładnie tobie idzie bez żadnego dławienia ??

:
08 lutego 2008, 21:47
autor: skiter
motor chodzi na biegach od 1 do 5 idealnie . na 6 biegu koniec bajki . przerobiłem już wiele motocykli (patrz data urodz 1972 :cry: )na 1 i nawet na 2 biegu wchodzi na koło bez sprzęgła , kultura pracy bdb , przebieg 25000 (pewne bo sam sprowadzałem) nie katowany(żona i dzieci w domu) tylko ta cholerna Vmax :twisted:

:
08 lutego 2008, 23:19
autor: Tytus
to moze jakies problemy z filtrami powietrza? mozliwe ze przy duzej predkosci nie dostaje odpowiednio duzo powietrza... hmmm nie przychodzi mi nic innego na mysl jak na innnych biegach chodzi do odciecia
teraz tak sie zastanawiam i jak na 6 idzie max 240 a na innych do odciecia to cos nie tak bo ja na moim 954 do odciecia mialem takie wskazania na poszczegolnych biegach:
1 ok 136 km/h
2 - 195
3 - 232
4 - 256
5 - 286
6 299 km/h czyli zamykalem licznik wiec nizmozliwe by ci na innych biegach odcinal bo na 4 bys jechal wiecej niz na 6 zdlawionej


:
09 lutego 2008, 00:18
autor: Tylik
kurde jak tu takie bajki odchodzą to ja muszę swoją franie wziąść na sezon w obroty i sprawdzić :roll: bo jak narazie przez pół roku jej posiadania śmigałem może ze 2 razy po 220 km/h maxymalnie..
..a sc 33 z roczników 98'-99' latają chyba po 280-290 km/h max ??

:
09 lutego 2008, 09:51
autor: marcinSC33
Nawet poczciwa SC33 leci na trójce ok230 do odciny więc fakt ten 1000RR powinien na 5 lecieć minimum z 280 więc niewiem o co chodzi...

:
09 lutego 2008, 11:05
autor: Tytus
marcinSC33 pisze:Nawet poczciwa SC33 leci na trójce ok230 do odciny więc fakt ten 1000RR powinien na 5 lecieć minimum z 280 więc niewiem o co chodzi...
to nie jest 1000RR tylko tu jest mowa o 954RR
@Tylik: to nie zadne bajki bo kazdy tysiac z ostatnich 4-6 lat zamyka licznik 299 bez problemu... mowie tu oczywiscie o licznikowych km/h
a SC33 chyba vmax ma w okolicach 270... poprostu brakuje mocy przy wyzszych predkosciach bo opor jest wtedy kilka razy wiekszy niz przy 200

:
09 lutego 2008, 12:34
autor: skiter
może się żle wyraziłem na początku . chodzi o to że odcina mitylko na 1 i 2 biegu bo wtedy o brotomierz jest w stanie dobić do tak wysokich obrotów na wyższych biegach nie zdarzyło się żeby mi odcinał. nie sprawdzałem tego czy 4 lub 5 biegu jedzie więcej niż 230 ale na 99 % nie jedzie . moim zdaniem jest jakaś blokada na module.może ktoś wie czy jak zmienie moduł od innego moto czy będzie chodził cy pojawi się problem z immobilaizerem.

:
09 lutego 2008, 12:50
autor: Tylik
* Tytus: pisząc bajki miałem na myśli problemy z osiągnięciem v-max'a przez moto skiter'a..
* skiter: Popytaj Rudisza o ten moduł bo on coś wiem że kombinował w swojej 954 przy nim ..a i ostrożnie kombinuj bo wiem że Rudisz niezłe miał później problemy przez ten moduł jak zaczoł coś robić przy nim
