Strona 1 z 1

929 czy 954

Post: 02 sierpnia 2009, 14:31
autor: mgr_dlugi
witam wszystkich
wlasnie sie zapisalem do forum, od dawna czaje sie do kupienia firebl;ade, najpierw to mialo byc 918, pozniej 929 a teraz 954.
Ale niedawno cos przeczytalem ze te 954 maja awaryjne skrzynie. Iteraz juz sam nie wiem, waham sie pomiedzy 929 a 954. Tym bardziej ze cena niewiele sie rozni. No i 954 wyglada lpiej, ale jak mam sie pozniej meczyc z wyskakujacymi biegami albo jakimis zgrzytami to moze lepiej kupic 929.
Jak by ktos mila moze doswiadczenie z dwoma tymi modelami i mial czas mi odpisac, byl bym wdzieczny.

Post: 02 sierpnia 2009, 15:52
autor: Insaine
witam jako ze jesteś świeży na forum to to muszę cie zmartwić bo ten temat był wałkowany już poszukaj sobie

Post: 19 września 2009, 01:16
autor: morwa76
siema
kolego ja CI powiem tak, jak kupilem bladego w maju tego
roku ,naturalnie 954, to wszystko zgrzytało mowa o skrzyni
i było tylko 3 lub 4 biegi,ale w miare czasu znalazłem 5 a
potem i 6 bieg i trzaski ,i zgrzyty ustały ale to troszke
potrwało,a jak czegoś nie wiedziałem to zatrzymywałem
ludzi,albo na zlotach pytałem jak sie biegi zmiania,i jakie
do tego maja byc obroty. - 954 to swietna maszyna, jeśli
znajdziesz nie wytluczoną to bedziez zadowolony
pozdrawiam ;)

Post: 19 września 2009, 09:33
autor: toper-utl
morwa76 pisze:siema
kolego ja CI powiem tak, jak kupilem bladego w maju tego
roku ,naturalnie 954, to wszystko zgrzytało mowa o skrzyni
i było tylko 3 lub 4 biegi,ale w miare czasu znalazłem 5 a
potem i 6 bieg i trzaski ,i zgrzyty ustały ale to troszke
potrwało,a jak czegoś nie wiedziałem to zatrzymywałem
ludzi,albo na zlotach pytałem jak sie biegi zmiania,i jakie
do tego maja byc obroty. - 954 to swietna maszyna, jeśli
znajdziesz nie wytluczoną to bedziez zadowolony
pozdrawiam ;)


Piszesz serio ??
Biegów można szukać w Autosanie, ale nie w 6 letniej cebeerce.

Post: 19 września 2009, 10:41
autor: remek 2o
buhahaha
:D

Post: 19 września 2009, 10:41
autor: orzech
toper-utl pisze:Biegów można szukać w Autosanie, ale nie w 6 letniej cebeerce.
rotfl :mrgreen:
morwa76, poczytaj to:
http://www.scigacz.pl/Prz...cyklu,7686.html
Jeśli chodzi o mnie to mam 929 i skrzynia miodzio :D

Post: 19 września 2009, 11:03
autor: goOly19
pany zrozumcie jedno!! nie ma slabych skrzyń są tylko słabi kierowcy taki jak np ten ktos kto szuka biegów jak ku**a w autosanie !!!!!!! i pozniej od takiego sie kupi no i sa trzaski zgrzyty i pada skrzynia proste

Post: 19 września 2009, 12:49
autor: morwa76
siema
ja wiem że WY wszyscy zostaliście stwrzeni do jazdy ma moto, a szczególnie
remek o2 , ale ja pisze jak było u mnie , a nie jaki to jestem kozak , i jak to
robiłem coś o czym nie mam pojęcia, a powiedz że nigdy nie szukałeś np . - 7
siódemki - najlepiej to napisac
remek 2o pisze:buhahaha

nawet pasuje do tematu
929 czy 954

pozdro ;)
ps. pogoda dopisuje idę sie uczyc wbijac biegi,a może znajde pozostałe...

[/b]

Post: 19 września 2009, 19:46
autor: orzech
morwa76, spoko spoko prawidłowa zmiana biegów jest trudniejsza niż się może wydawać ;) ktoś kiedyś na forum zadał pytanie ile użytkowników dwóch kółek zmienia prawidłowo biegi (w tym redukuje z międzygazem) osobiście podejrzewam, że niewielu :P co więcej pewnie podobna ilość ma w ogóle świadomość jak to powinno się robić. Ja mimo że jeżdżę szmat czasu to nadal mam problem w fajerze dobrze wycelować przegazu przy redukcji :|

Post: 20 września 2009, 01:58
autor: bobi 929
orzech pisze:http://www.scigacz.pl/Prz...cyklu,7686.html
Jeśli chodzi o mnie to mam 929 i skrzynia miodzio :D


dobra literatura przeczytałem i przyznam że nie wiedziałem z teoretycznego punktu że tak sie powinno zmieniać biegi, pobawię sie rano :064: