Dzisiaj jest 05 czerwca 2025, 23:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gdzie tego szukać

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 07:26
Lokalizacja: Wieliczka
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

gdzie tego szukać

Post » 19 czerwca 2009, 22:00

Hej

Chciałbym wziąć się jutro za synchronizację przepustnic i nie mogę znaleźć w moto tego dekla z podpiętą rurką. Jakby ktoś napisał gdzie tego szukać.
Obrazek

Jeszcze pytania do kogoś kto już synchronizował przepustnice w 954.
1. Jaki jest klucz (rozmiar lub rodzaj) potrzebny do regulacji przepustnic?
2. Czy do regulacji trzeba użyć czterech śrub? Pytam bo w gaźnikach (np. CBR F4) są trzy śruby do synchronizacji.
Ostatnio zmieniony 20 czerwca 2009, 18:30 przez policho, łącznie zmieniany 1 raz
------------
pzdr
policho

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 20 czerwca 2009, 10:30

to zle szukasz szukaj srobeik na kolektorach ssacych do podlaczenie wakuometrow :ooo:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 czerwca 2009, 11:35

to sa pokrywy zaworów PAIR system które trzeba zaślepic podczas balansu listwy przepustnic. Znajdują się na pokrywie zaworów
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Re: gdzie tego szukać

Post » 20 czerwca 2009, 11:38

policho pisze:Hej

Pytam bo w gaźnikach są trzy śruby do synchronizacji.


954 :603:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 czerwca 2009, 13:45

W przypadku 954 podciśnienia wyrównujesz za pomącą zaworów startu, przy czym pierwszy cylinder ma wartość bazową do której ustawiasz reszte cylindrów. Prawidłowo wartość podciśnienia na kazdym cylindrze oscylować powinno w granicach 190-200mmHg. Zawory znajdują się na listwie wtrysków pod airboxem
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 13
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 07:26
Lokalizacja: Wieliczka
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 20 czerwca 2009, 18:28

Dzięki za podpowiedzi.
Dekielki są z przodu silnika i ich nie widać bez zdjęcia airboxa lub chłodnicy dlatego nie mogłem ich znaleźć.
Co do śrub regulacyjnych to tak myślałem bo pierwsza ma inną końcówkę.
------------
pzdr
policho

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 20 czerwca 2009, 19:34

dobrze ze ja w swojej nic nie musze robic, no ale wkoncu to dlatego ze to pewnie yamaha :mrgreen: :mrgreen: a no i dotego erone!!
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 20 czerwca 2009, 22:37

:kosci: erone :kosci:



hihihihihihihihihi


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości