Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 20:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Napęd

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 35
Rejestracja: 20 marca 2009, 00:52
Lokalizacja: Sokołów P
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Napęd

Post » 08 czerwca 2009, 20:28

Witam. Mam takie pytanko. czy napęd czyli łańcuch i zębatki pasują od 1000r do 954?? jeśli nie to co nie pasuje i ewentualnie czym się różni. Z góry dzięki:]

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 09 czerwca 2009, 11:47

zębatka przód w 954 jest taka sama jak we wszystkich 1000RR (16 zębów), z tyłu 954 ma 42 zęby czyli tak jak w sc57b i sc59a bo sc57a miała 40, a łańcuch w 954 jest krótszy (108) niż w sc57a,b (114) i sc59 (116)
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 09 czerwca 2009, 13:09

:brawo:

 
Posty: 35
Rejestracja: 20 marca 2009, 00:52
Lokalizacja: Sokołów P
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2009, 15:50

dzieki:] juz nie kombinowałem, znajomy załatwił mi calutki napęd wzmacniany DIDa za 450zł:] nówke idealnie do tego modelu:]

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 listopada 2008, 11:03
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 czerwca 2009, 16:07

jak juz jestesmy w tym temacie bo zamowilem lancuch i zebatki ale koles mowi na przedniej jest o jeden zab mniej a na tylnej trzy zeby mniej gosc mowi ze to to samo jak oryginał pytanie tylko czy mniejsze zebatki nie spowoduja szybszego zuzycia i przeklamania licznika?

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 18 czerwca 2009, 17:35

To Ci koleś bzdury wciska. Ma być jak w oryginale.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 18 czerwca 2009, 17:49

Na mnijeszych zębatkach łańcuch szybciej bedzie gubił smar - szczególniej na zdawczej silnika. Oczywiście wpłynie to niekorzystnie na jego trwałość, do tego im zębatka mniejsza tym się szybciej zużywa.
Prędkości nie będzie przekłamywał, gdyz tak jak powiedział sprzedający ilości zebów praktycznie sie kompensują, więc róznica będzie naprawdę niewielka - zaniżenie wskazania rzędu 0,96%. Inna sprawa była by, gdybyś miał czujnik prędkości na osłonie przedniej zębatki (wtedy zaniżał by wskazanie o jakieś 6%, więc już zauważalnie). Po '98 wrzucili go do wnętrza skrzyni i nie ma problemu - oczywiście TYLKO jeśli stosunek ilości zębów jest zgodny - czyli w okolocach 2,625 (42/16)
Nie ma co popadac w paranoje, bo pewnie na tym zestawie zrobisz niewiele mniej kilometrów niż fabrycznym, jeśli jednak możesz się wstrzymac z zakupem polecał bym ich zakupienie z fabryczną ilością zębów - tj. 16 i 42.

Mam nadziej ze da się ogarnąć te moje wypociny.....

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 listopada 2008, 11:03
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 czerwca 2009, 19:36

ok dzieki zamowie oryginalne zebatki a te kombinowane niech koles komus innemu wciśnie pewnie leża juz pare lat u niego :D :D

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 czerwca 2009, 19:49

przy takich różnicach w srednicy slizgacz na wahaczu zniknie momentalnie :/
wciąż zajmuję się serwisem


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości