Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 20:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

rozrząd

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

rozrząd

Post » 21 kwietnia 2009, 23:06

cześć.

powiedzcie co ile km zmieniamy rozrząd w 954 i jakie to są szacunkowo koszty? wymieniamy zawsze razem łancuch i napinacz?

dzięki :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: rozrząd

Post » 24 kwietnia 2009, 08:44

Witam,ciężko stwierdzić co ile km.Zależy jak kto jeździ (tor,guma lub normalnie).Znam ludzi co mają po 40k w 954 i po 60k w sc 33 i mają oryginały i nic nie grzechocze.Wymienia się jeśli już go mocno słychać... Łańcuszek razem z napinaczem.Pozdrawiam.. ;)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2009, 09:11

a ja znam co i do 100 tys im wytrzymuje łancuch:)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2009, 12:43

srednio 40-50tys wytrzymuje zalezy jak jezdzisz, wymieniac najlepiej z napinaczem bo to on zazwyczaj sie CENZURA, koszt jakies 300-400zl + wymiana.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2009, 18:31

koszt to taki 240 lanuch plus 300 napinacz plus jakies 150 za robote.....

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 30 kwietnia 2009, 01:51

najczęściej - w pierwszej fazie kiedy zaczynasz "słyszeć" rozrząd, wystarczy zmienić napinacz (to częsta dolegliwość 954), jadnak jest to taka operacja że warto także wejść w łańcuch
- który mniej lub bardziej będzie nadwątlony przy wysranym napinaczu
Nie opłaca się po prostu robić taką samą rozbiórkę po kolejnych kilku tysiącach.
Warto nie zwlekać, bo do całego kompletu mogą dojąć zembatki...


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości