Wybaczcie odgrzanie, ale mam zamiar przygotować graty na nowy sezon i mam dylemat ty warto nałożyć kasy i zalać 300v czy może 7100 lub jak to wcześnie robiłem w R6 5100?
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Cynamon pisze:Z tymi olejami to zawsze dylemat, chociaż w internecie jest tego mnóstwo. Tak sobie pomyślałem nad Mobil 1 Racing 4T 15W50 lecz nie znam opinii na temat tych olejów. Z tego co mi wiadomo:
MOTUL 300V 4T COMPETITION 15W50
Lepkość 40oC [mm/s] 127
Lepkość 100oC [mm/s] 17,5
Wsk. Lepkości 155
Temp. zapłonu [oC] 220
Temp. płynięcia[oC] < - 36
TBN [mgKOH/g] 9,8
Specyfikacja:
API SG; CCMC G4 - JASO T904
Mobil 1 Racing 4T 15W50
Lepkość 40oC [mm/s] 152
Lepkość 100oC [mm/s] 20,7
Wsk. Lepkości 159
Temp. zapłonu [oC] 230
Temp. płynięcia[oC] -45
TBN [mgKOH/g] ?
Specyfikacja:
API SH; JASO MA
No i jeszcze ten, który podlinkował Patryk, FUCHS SILKOLENE PRO 4 PLUS 10W50 też mnie zaciekawił... skąd ta cena i czy gra warta świeczki? Lub zalecany 10W40 tyle że Syntetyk...
blazej_CBR929 pisze:A jeżeli lałem do swojej 929 motula 5100 to z tego Fuchs jaki teraz mógłbym wlać,na jaki mógłbym przejść, bo zaciekawił mnie ten olej i przy wiosennej wymianie rozwazyłbym jego zastosowanie?
Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości