Strona 1 z 1
PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
14 października 2018, 15:25
autor: squal
Witam czy przypadki pękającego bloku silnika zdarzają się tylko w modelu z 2003r czy ogólnie w 954 ? LWG!
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
14 października 2018, 20:34
autor: squal
NIKT NIC ?
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
15 października 2018, 12:16
autor: nihu ya
Bo to jest bzdura co wypisują na forach. Blok owszem pęknie, ale jak nie dbasz o moto i go przegrzewasz, pewnie wchodzą w grę jakieś przeciążenia od wywrotek. Tym motocyklem jeździ masa ludzi i nigdy nie słyszałem żeby w zadbanym egzemplarzu pękł blok ot tak sobie.

Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
15 października 2018, 18:21
autor: OZI
Miałem okazję spotkać dwa piękne egzemplarze 954, w których doszło do pęknięcia bloku silnika w okolicy kolektorów.
Pierwszy piec poszedł w ch... po ostrym zejściu z gumy (coś w rodzaju walnięcia młotkiem w stół). Gość na gumie się wystraszył i zamknął ostro przepustnice, po wylądowaniu polał sie płyn po kolektorach i po temacie...
Drugi poszedł po kozłach na rowie, miejsce uszkodzenia identyczne jak powyżej.
Na temat kartera w okolicy altka chyba nie trzeba omawiać.
W 954/929 silnik stanowi część pośrednią pomiędzy ramą a wahaczem. Wszelkie experymenty kaskaderskie mogą wpływać na jego żywotność. Nie widzialem aby zdrowy sprawny piec pękł od pałowania.
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
15 października 2018, 22:40
autor: squal
Ok czyli to że w wersji z 2003r. są cieńsze ścianki bloku silnika to mit ???
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
16 października 2018, 08:21
autor: Patryk_
mit
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
16 października 2018, 10:51
autor: squal
OK. DZIĘKI!
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
30 grudnia 2018, 16:32
autor: Kyuzo
Ja mam 2003 nic nie peklo zawsze ruszam jak ma minimum 70-80 stopni co nie jest problem szybko te silniki sie nagrzewaja
Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
31 grudnia 2018, 14:20
autor: maciekx
gdzieś był w sieci chyba na fejsbuku artykuł ś.p Czikena i tam opisywał czym blok 954 różni sie od 929 i wymienił bardzo dużo elementów między innymi ciensze ścianki gładzi cylindrów inne tłoki itp i pisał że to jest o wiele słabsza konstrukcja silnika od 929 i że jeżeli dojedzie 50 tys km to już jest dobrze. jak wiadomo są takie które mają wiecej i nadal jeżdzą ale jest coś na rzeczy. Osobiście jeszcze nie widziałem ani nikt wśród moich znajomych nie miał takiego przypadku ale jak widać zdarza się. tak jak z pękającymi ramami w gixach k5

wszyscy wiedzą słyszeli ale nikt nie widział

Re: PĘKAJĄCY BLOK SILNIKA TYLKO W 2003r ?

:
31 grudnia 2018, 17:12
autor: luis954
A w Kawie zx10r III gen.urywające się śruby korbowodów.