Dzisiaj jest 05 maja 2024, 22:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 a 1000RR ??? Co lepsze?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 23 marca 2009, 23:55
Lokalizacja: Polska
Motocykl: juz jedzie ;)
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 21:11

no to widze ladnie chlopaki z koksem jedziecie... wczoraj w nocy temat wrzucilem a juz konkretne opinie padaja ;) serwis full opcja hehe

Ale tak na serio to dzieki Wam bardzo za te posty! W tym momencie to bym najchetniej obydwa kupil sobie hehe

Jakos 954 bardziej mi sie podoba wizualnie pewnie dlatego ze mam sentyment to motocykli ze starszych lat... Chociaz SC57 tez zrenice rozszerza i rozpala CENZURA w oczach ;) Fire z 2008 to dla mnie ochyda pomimo ze zajebisty motocykl technicznie ale wizualnie to wole sie nie wypowiadac...

Racjonalnie lepiej wziasc SC57 ze wzgledu na maly przebieg lepszy stan i za dodatki (seryjny amor, sport gwizdak, alarm, opony)

Z drugiej strony z Waszych wypowiedzi wynika ze 954 to jest to czego szukam... porywisty i wsciekly. No i wizualnie jakos mi bardziej w oko wpada. Amor juz lezy na polce tylko musialbym mocowanie skombinowac takze o ta sprawe sie nie martwie. No ale jednak ma moto przejechane juz 27tys. km no i jestem ciekaw czy powoli nie bedzie sie pierdylic, jakies dodatkowe koszta np. regulacja zaworow, wymiana lancuszka rozrzadu, moze nawet skrzyni... ciezko powiedziec... zdrugiej strony jak bylo regularnie serwisowane i jezdzone to powinno bujac dalej bez problemow.

Jesli 954 nie jest dosc awaryjnym moto to najchetniej na niego bym sie skusil.

Cziken ... Ty to spec od urwanych korbowodow jestes ;) podrzuc cos na temat tych moto. Co w nich najczesciej naprawiales, co sie psuje itp ?

Pozdro!

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 24 marca 2009, 21:20

954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!954!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehehehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 lutego 2009, 17:53
Lokalizacja: Busko-Zdr
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 24 marca 2009, 21:20

Ja pierdziele na czym to chłopie wcześniej jeździłeś na KAWAŁSRAKI ??? Fajery nie są aż tak awaryjne żeby za wczasu myśleć co się w nich zaraz CENZURA . Te motory są do katowania ja tak podchodzę do sprawy a jak już się CENZURA no cóż ma prawo nic nie jest wieczne kupuj 954 zobaczysz nie pożałujesz tylko obejrzyj dokładnie co by się na minę nie CENZURA i jeśli chodzi o przebieg to dla 954 to pryszcz (jeśli jest oryginalny) jeszcze długo polatasz bez inwestycji Pozdrawiam ;)

 
Posty: 16
Rejestracja: 21 maja 2008, 18:09
Lokalizacja: Lubelskie
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2007

Post » 24 marca 2009, 21:34

ja latalem przez sezon 954..i zero problemow z tym motocyklem,.. tankowanie i jazda!!HONDA to HONDA niechce innej marki...

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 21:38

kemal2 pisze:...jeśli chodzi o przebieg to dla 954 to pryszcz (jeśli jest oryginalny)...


27 000 dla 7 letniego moto? Wg mnie ok polowe za malo. Choc wyjatki sie zdarzaja. Ale przebieg to ostatnia rzecz na jaka bym zwracal uwage. Najwazniejszy stan techniczny. No i co sie Tobie bardzie podoba, w tym przypadku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 24 marca 2009, 21:42

ja mam w SC33 z 99r. prawie 60 tys i nic sie nie sypie. chodzi jak zyleta. Dobry kumpel ma 45tys w 954 i chodzi tak jak powinna. Nic sie nie dzieje, nic sie nie sypie..... trzeba tylko dobrze tracac manete bo One to lubia :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 24 marca 2009, 21:47

27 tys na 954 to bardzo mało a nawet za mało z mniejszym przebiegiem to chyba ciężko coś znaleźć a jeśli by cos było to pewnie coś kręcone. Ale przy tym przebiegu jak ktoś jeździł spokojnie nie tak jak ty chcesz to myśle że sprzęcik nówka sztuka lekko chodzony :D Choć przy 20 tys to zaworki chyba by trzeba było sprawdzić a jeśli chodzi o takie sprawy właśnie jak zaworki i regulacje czy wymiana rozrządu to i w 1000 rr mógłbys sie takimi rzeczami martwić bo i tak nie wiadomo ile moto ma przejechane i co się dzieje chyba że był full servis. bierz który ci bardziej przypada do gustu a jeśli chodzi o skrzynie to zazwyczaj padaja po przejechaniu ponad 50 tys więc raczej skrzynka będzie ok. Twoja decyzja twoje moto.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 24 marca 2009, 23:42

:!: bierz 954 to cie do Bandy przyjmiemy:P

aaaa i kon iecznie żółta!!!!

Szybsza i bardziej wściekła :P
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 lutego 2009, 17:53
Lokalizacja: Busko-Zdr
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 25 marca 2009, 00:54

Qrcze też szukałem czarno żółtej ale nie było nic w dobrym stanie:cry: więc wybrałem niebiesko czarną w sumie to kolorem się nie jeździ ale czarno żółta KOZAK !!!

 
Posty: 10
Rejestracja: 23 marca 2009, 23:55
Lokalizacja: Polska
Motocykl: juz jedzie ;)
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2009, 01:40

hehe no widze krotko i na temat ;) o to wlasnie chodzi
W sobote bede jechal ogladac jedna niunie (954) i zobaczymy co z tego bedzie.
Z tego co czytalem na temat SC57 to silnik ma doklandie ten sam co SC50 jedynie bardziej rozwiercony no i troche inny material uzyty do wykonania niektorych podzespolow. Generalnie silnik prawie ten sam ino twarzowe sie zminily ;)

Fakt zolto czarne sa sliczne i ciezko dostac... ale jaki kolor by nie byl wazne aby technicznie cykala jak nalezy.
Jesli ta mi odpadnie no to pozostaje mi tylko SC57... jedynie co to bede musial przeprawic sie przez morze po nia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 25 marca 2009, 01:54

to nie przestarsz sie halasem...:)

:mrgreen:
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 10
Rejestracja: 23 marca 2009, 23:55
Lokalizacja: Polska
Motocykl: juz jedzie ;)
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2009, 22:51

Pytanko odnosnie 954....

Na co powinienem zwrocic szczegolna uwage przy ogledzinach?
Przy jakiej temp. zalacza sie wiatrak?
Jaka powinna byc temp. silnika podczas jazdy?
Czy to prawde, ze sliniki w tych modelach chodza jak puszka srubek?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości