» 18 sierpnia 2016, 10:48
Bardzo ciezko o sprawny silnik do 954, wiele osob chce kupic, a mało jest tego na rynku. W lutym tego roku serwisowałem 954, niestety maszyna miała bardzo niskie cisnienie sprezania na dwoch cylindrach - głebokie rysy na gładzi, to w sumie standard w tym modelu.... Po rozłożeniu silnika okazało sie ze dodatkowo panewki są już na wykończeniu i wał na 3 korbie był lekko ryśniety... + sprzegło na granicy normy. Naprawa nie była opłacalna, silnik żłozyłem tak jak był, montując tylko nową uszczelkę pod głowice. W sumie chodził nawet nieźle, ale chlał sporo oleju, koleszka szukał 3 miesiace innego silnka i niestety ostatecznie sprzedał maszyne (na szczescie informując o tych problemach kupującego), dołozył 2.000 pln i w maju kupił SC33, na którym do dnia dzisiejszego zrobił ponad 12.000 km, robiac tylko standardowy serwis.... Uwielbiam Hondy jak mało kto, ale 929 i 954 bardzo słabo wypadają w porownaniu ze starszymi modelami jesli chodzi o trwałość.