Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 262
Rejestracja: 23 lipca 2015, 09:51
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 12:23

Nie chce cie zniechęcać ale w takiej cenie chodzą zadbane sc33, za takie pieniądze nie kupisz ani ładnej 954 ani nawet 929 więc albo dozbieraj albo obniż wymagania.
Jeśli miał bym kupować 954 to jak dla mnie warte kupna chodzą po 14 tys.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 13:58

jeśli nie masz strasznie daleko to mozna podjechać popatrzeć nic to nie zaszkodzi, ale ja dalej jak 100km napewno bym nie jechal zbyt duze ryzyko bo cena jak za 929 w srednim stanie. ale z drugiej strony lukaszooo bez przesady 14 tys za 954 takie ceny byly 3-4 lata temu no chyba że taka perełka doinwestowana że już tylko siadać i jeździć cała w oryginale śliczna to ok niech będzie te 14 ale życie pokazuje czy to moto za 14 czy za 12,5 i tak pewnie trzeba bedzie jeszcze cos przy niej porobic i wydać parę złotówek.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 14:09

CENZURA głupoty :) Wystarczy kupić niedojechany egzemplarz i można się cieszyć najładniejszym i najlepszym pod wieloma względami fajerem ever. Tutaj jednak cena dość niska więc trzeba być czujnym.



Gdybys przeczytal moj post ze zrozumieniem to bys zaoszczedzil kolega czytania i sobie klawiatury.

Chlopie motocykl ma 10 lat-13 lat a ty chcesz w Polsce szukac zadbanego egzemplarza?Napisalem Ze te motocykle nie sa juz tak odporne jak poprzedni model. co sie dokladnie tyczylo przebiegu=stanu technicznego.
W Polsce kupic zadbany motocykl to tak jak CENZURA z emigrantami. Kazdy wie gdzie jest Polska a nikt tu niechce siedziec.

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 16:19

Akurat takie rzeczy o każdym motocyklu można powiedzieć że coś go boli, 954 ma swoje bolączki ale wszystko kwestia eksploatacji... 954 akurat zajebista maszyna, prowadzenie ma ekstra i silnik, k1 zaś to dobra jest na prostą, k3/k4 też wcale dużo nie jest lepsza od k1, r1 z tych lat jedzie jak 929 a kawasaki jeszcze nawet nie robiło konkurencji :D Blady zajebisty sprzęt tylko patrz przy zakupie czy mechanicznie jest git.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 16:55

Patryk dobrze ze to tylko twoje zdanie. ::)
nie sprzeczajmy sie kupuj 954 i bedzie git.
A jezeli uwazasz ze k1 1000 to dobry sprzet na prosta to ja jestem mistrzem prostej...
Reasumujac
po krotce bolaczki 954:
exup. w polowie motocykli go poprostu niema a w drugiej nie dziala poprawnie.
chyba kazdy wie jak jedzie 929 i 954 bez exupa. i jakie ma spalanie.
skrzynia
elektryka= ladowanie
Hiss ktory w tym motocyklu jest zupelnie nie potrzebny. jak i w kazdym innym motocyklu. beda chcieli ci zajumac bika to go wezma na busa i pojada.
Nie mowie juz o rysach na cylindarach
No i silnik w 954 i w 929 jest tak pieknie skonstruowany ze przy kazdej delikatnej glebie na lewa strone. leci boczny dekiel i kawalek karteru silnika...Widzialem takich 954 z 30 sztuk z rozwalonym deklem i wyrwanym kawalkiem karteru
Bledy gsxr
W pierwszym modelu fabrycznym felerem byl tkzw tp sensor. czyjnik polozenia przepsutnic. w modelu k2 juz to poprawiona.
Kazdy z nas jezdzi na motocyklach. kazdemu moze przydarzyc sie gleba...Lampa przednia do 954 i czacha hmmmmmmmm nie do kupienia!!!!!
czacha i lampa go gixa k1 jest tego od zaje***
spalanie oleju w gixie. oczwiscie ze jest. chociaz mi w kazdym motcoyklu jaki mialem bralo olej...ale wkoncu jestem mistrzem prostej wiec co tu gadac...
wiecej jakis awari w gixie nie odnotowalem. ani ja ani moi znajomi

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 17:14

ojej jak dupka zabolała :D Nie CENZURA mi tu głupot bo jeździłem chyba wszystkimi szpejami litrowymi do roku 2008 i jakiś tam pogląd mam i uważam że 954 jest fantastyczne na ulicy. k1 litr w dobrych rękach daje radę ale nie zmienia to faktu że jest to kawał klocka i to nie tylko opinia moja(miałem kiedyś k1 litr krótko) ale i innych znajomych mających to moto. Gówna swojego nie chwalę ale wpadasz tutaj, CENZURA głupoty na temat 954 jak by to było najgorsze moto na świecie, chłopie nabierz trochę dystansu, nikt jej tutaj nie wychwala żebyś tak spinał dupe...
Reasumując:
exup-fakt, problematyczny, w mojej działa
skrzynia-działa ale dla twojej wiadomości skrzynia się sypie w wielu sprzętach
elektryka-nigdy odpukać regulator mi się nie wysrał a pół roku żydziłem na akumulator i czasami było słabe napięcie i jest git a jeśli chodzi o elektrykę to 954 nie jest jedynym motocyklem który ma z tym problem(sportowym)
hiss, ale znalazłeś powód, japierdole :fuckyou2: lepiej że jest niż żeby go nie było
a jeśli chodzi o sam piec no to niestety, nie jest to najlepszy piec pod względem kultury pracy ani długowieczności ale to też nie jedyny który też ma ten problem a z tym pękaniem to bym polemizował bo w Polsce wszystkie egzemplarze są po glebie ale jakoś w nie każdej jest to polepione. Za to wiesz co Ci powiem? Ja od wymiany do wymiany w 954 nie zauważyłem zużycia oleju i co? Pewnie kłamię :okulary2:
Nie twierdzę że gixer to szrot, osobiście uwielbiam, teraz pewnie sobie kupię k6 ale widzę że masz jakiś osobisty problem z 954 i podchodzisz do tego bardzo emocjonalnie :mrgreen: idź wyluzować

eot

Moja rada, nie szukaj konkretnego modelu tylko szukaj motocykla w jak najlepszej kondycji mieszczącego się w Twoim budżecie. Tak naprawdę czy kupisz R1 czy GSXR czy 954 to nie ma znaczenia, aby zdrowa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 04 marca 2015, 23:18
Lokalizacja: LU
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 18:21

Patryk_ pisze:ojej jak dupka zabolała :D Nie CENZURA mi tu głupot bo jeździłem chyba wszystkimi szpejami litrowymi do roku 2008 i jakiś tam pogląd mam i uważam że 954 jest fantastyczne na ulicy. k1 litr w dobrych rękach daje radę ale nie zmienia to faktu że jest to kawał klocka i to nie tylko opinia moja(miałem kiedyś k1 litr krótko) ale i innych znajomych mających to moto. Gówna swojego nie chwalę ale wpadasz tutaj, CENZURA głupoty na temat 954 jak by to było najgorsze moto na świecie, chłopie nabierz trochę dystansu, nikt jej tutaj nie wychwala żebyś tak spinał dupe...
Reasumując:
exup-fakt, problematyczny, w mojej działa
skrzynia-działa ale dla twojej wiadomości skrzynia się sypie w wielu sprzętach
elektryka-nigdy odpukać regulator mi się nie wysrał a pół roku żydziłem na akumulator i czasami było słabe napięcie i jest git a jeśli chodzi o elektrykę to 954 nie jest jedynym motocyklem który ma z tym problem(sportowym)
hiss, ale znalazłeś powód, japierdole :fuckyou2: lepiej że jest niż żeby go nie było
a jeśli chodzi o sam piec no to niestety, nie jest to najlepszy piec pod względem kultury pracy ani długowieczności ale to też nie jedyny który też ma ten problem a z tym pękaniem to bym polemizował bo w Polsce wszystkie egzemplarze są po glebie ale jakoś w nie każdej jest to polepione. Za to wiesz co Ci powiem? Ja od wymiany do wymiany w 954 nie zauważyłem zużycia oleju i co? Pewnie kłamię :okulary2:
Nie twierdzę że gixer to szrot, osobiście uwielbiam, teraz pewnie sobie kupię k6 ale widzę że masz jakiś osobisty problem z 954 i podchodzisz do tego bardzo emocjonalnie :mrgreen: idź wyluzować

eot

Moja rada, nie szukaj konkretnego modelu tylko szukaj motocykla w jak najlepszej kondycji mieszczącego się w Twoim budżecie. Tak naprawdę czy kupisz R1 czy GSXR czy 954 to nie ma znaczenia, aby zdrowa.


Zgadzam się co do słowa :one:
Dopóki nie rozumiesz spróbuj zapamiętać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 00:50
Lokalizacja: Płońsk, mazowieckie
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954RR ''SE''
Rok produkcji: 2002

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 19:31

:brawo:

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 19:39

Dziękuję Panowie.
Pozdrawiam :mrgreen:

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 22:08

mnie nic nie boli. za duzo 954 i 929 rozebralem i leczylem itd. Wiec z wlasnego doswiadczenia ten motocykl odradzam.
Gosc po to wszedl na forum i zadal to pytanie. zyjemy w wolnym kraju i kazdy moze wypowiadac swoje zdanie.Wiec powtarzam kolejny raz!!!
te motocykle maja realny przebieg rzedu 100tkm
Przeliczajac i patrzac realnie. motocykl jest bardziej awaryjny ni inne z tych rocznikow...
Ludzie czytajcie ze zrozumieniem...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 02 października 2015, 22:35

że tak powiem jestem jeszcze świeżakiem w gixach ale że lubię wiedziec czym jeżdże i że lubię i mam czas siedzieć po forach jak i grzebać w swoim moto mogę coś powiedzieć na temat gixów i jakie główne są bolączki mojego jak i problemy ludzi na forum dopiszę do tych co wymienił roksc33

roksc33 pisze:Patryk dobrze ze to tylko twoje zdanie. ::)
nie sprzeczajmy sie kupuj 954 i bedzie git.
A jezeli uwazasz ze k1 1000 to dobry sprzet na prosta to ja jestem mistrzem prostej...
Reasumujac
po krotce bolaczki 954:
exup. w polowie motocykli go poprostu niema a w drugiej nie dziala poprawnie.
chyba kazdy wie jak jedzie 929 i 954 bez exupa. i jakie ma spalanie.

- z tego co widze i po swoim modelu większość ludzi jeździ bez Exupa bo jest duuużo bardziej trudno ustawić exupa niż w hondzie gdzie ma tylko 3 pozycje i bardzo prosto go wyregulowac i od czasu do czasu przesmarowac itp zeby dzialał.

skrzynia

-mojemu kumplowi w k4 750 poznikały biegi od 6 do 4

elektryka= ladowanie

-tak samo dużo problemow z ładowaniem jak w przypadku hond, pełno tego typu tematów na forum gsxr

Hiss ktory w tym motocyklu jest zupelnie nie potrzebny. jak i w kazdym innym motocyklu. beda chcieli ci zajumac bika to go wezma na busa i pojada.

-to to wiadomo hiss to tylko problem z dorobieniem kluczyka i drozsza sprawa nie wiem jak w hondzie ale mnie kosztowalo to 70zl

Nie mowie juz o rysach na cylindarach

-tego to nie wiem ale na stopkach wałków rozrządu u mnie sa jakies rysy

No i silnik w 954 i w 929 jest tak pieknie skonstruowany ze przy kazdej delikatnej glebie na lewa strone. leci boczny dekiel i kawalek karteru silnika...Widzialem takich 954 z 30 sztuk z rozwalonym deklem i wyrwanym kawalkiem karteru

-u mnie po szlifie kareteru na szescie nie wyrwalo jedynie delikatnie oszlifowalo dekiel.

Bledy gsxr
W pierwszym modelu fabrycznym felerem byl tkzw tp sensor. czyjnik polozenia przepsutnic. w modelu k2 juz to poprawiona.
Kazdy z nas jezdzi na motocyklach. kazdemu moze przydarzyc sie gleba...Lampa przednia do 954 i czacha hmmmmmmmm nie do kupienia!!!!!
czacha i lampa go gixa k1 jest tego od zaje***
spalanie oleju w gixie. oczywiscie ze jest. chociaz mi w kazdym motcoyklu jaki mialem bralo olej...ale wkoncu jestem mistrzem prostej wiec co tu gadac...
wiecej jakis awari w gixie nie odnotowalem. ani ja ani moi znajomi


-nie wiem jak w k1 ale juz od k3 wzwyż gixy mają jeszcze STVA czyli elektronicznie ustawiane górne przepustnice które niestety też bardzo czesto się psują.

moim zdaniem to tak jak kolega wyzej napisał szukać zadbanego egzemplarza a czy to bedzie suka czy honda to nie ważne chyba że wyglad ma znaczenie, wiadomo gix bedzie lepiej jeździł napewno silnik jeśli chodzi o prowadzenie miedzy 954 a k1 1000 się nie wypowiem.

 
Posty: 14
Rejestracja: 06 kwietnia 2013, 14:23
Lokalizacja: Bielany-Kety
Motocykl:

Re: Znacię może tą CBR? :) Pilne;)

Post » 05 października 2015, 20:11

Miałem 929,teraz mam 954.Moje zdanie:przed kupnem 929 naczytałem się tyle opinii że głowa boli,że problemy z elektryką,że pękają bloki silnika,że padają alternatory regulatory,liczniki itp.itd,ogólnie opinie gorsze niz na temat komara 3 na którym zawsze jak wyjechałem to wracałem na nogach:)Kupiłem 929 po miesiącu padł alternator(tyle z awarii),miałem ją 2 sezony byłem zadowolony,ale dałem 11tys gdzie można było kupić juz za 8tys,przyszedł czas na zmianę padło na 954.Jest zrywniejsza,lepiej się prowadzi,dla mnie nawet wygodniejsza,ładniejsza w porównaniu do 929 duże lepiej się kładzie w zakrętach.Silniki jak i w 929 tak i w 954 stukają i tyle.Narazie w 954 brak awari no ale mam ją od kwietnia,zrobiłem ponad 7 tys km i jestem zadowolony,kosztowała mnie 14tys.Na temat każdego motocykla jak i samochodu znajdą się dobre i złe opinie,tarfisz będziesz jeździł,nie trafisz mogą być problemy jak z każdym sprzętem.Pozdrawiam.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości