Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 23:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napiecia czy cos innego??????

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2008, 17:17

No moja SC tez gasnie po odpieciu klemy a ladowanie ma. Mozesz wypiac wtyczke altka i pomierzyc napiecie zmienne pomietdzy wszytskimi trzema fazami. Powinno byc wszedzie takie same ok 70V. Gasisz silnik podpinasz altek i dalej mierzysz miernikiem ( przestawionym na prad staly) napiecie ladowania, powinno byc ok14,5V. Jesli bedzie duzo nizsze to regulator do wymiany.

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

problem z pradem

Post » 12 listopada 2008, 21:47

witam. dzis sprawdzilem wszystko i na moj chlopski rozum wychodzi ze padl alternator. poniewaz :. 2 miechy temu mialem podobny problem i kupilem nowy regulator i mysle ze teraz czas na alternator. sprawdzilem miernikiem jaki jest prad na aku przy wlaczonym silniku i pokazywal 13vol pradu nic wiecej nic mniej dodajac gaz na manetce. pozniej odlaczylem kostke od regulatora napiecia i taka sama byle reakcja wciaz 13v. pozniej odpielem kostke od alternatora i sprawdzalem prad zmienny na wszystkich 3 fazach i nic. zero pradu.....wiec nic innego nie pozostaje jak alternator. mam racje koledzy...
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 12 listopada 2008, 22:17

Na mój chłopski rozum masz racje .

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

cena

Post » 12 listopada 2008, 22:28

czy ktos wie ile moze on kosztowac. interesuje mnie tylko nowy w sklepie z gwarancja. i gdzie moge to kupic bo aktualnie nieszkam za granica i motorek tez mam. chce to jak najszybciej dostac
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2008, 23:50

sisi1623 skoro masz miernik to sprawdz sobie jeszcze czy masz przebicie miedzy któras faza alternatrora a masa, jak masz to bedziesz mial pewnosc ze alternator

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

alternator

Post » 15 listopada 2008, 19:38

witam. na to wychodzi ze poszedl alternator. zostal calkowicie spalony i nie bylo prady na zadnej z 3 faz. powodem tego bylo przetarcie sie uzwojenia o mase. jedna ze 4 srub mocujacych magneto obcierala o uzwojenie. stykalo sie to i cale napiecie szlo na mase. zauwazylem ktora to jest srubka pod lupa i lekko ja obszlifowalem. zamowilem teraz nowy alternator w sklepie za 600zl i czekam az przyjdzie do mnie....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 listopada 2008, 02:23

Jeśli można wiedzieć to gdzie zamawiałeś ten alternator sisi??? Cena super, bo kumpel pytał w serwisie hondy w tamtym roku to krzyknęli mu coś koło 1600zł. oczywiście orginał.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 16 listopada 2008, 09:08

no wlasnie super cena za ten alternator, jesli to prawda to moze maja inne czesci w dobrych cenach, moglbys jakis namiar zostawic
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

alternator

Post » 16 listopada 2008, 13:58

witam. ja zamowilem w sklepie OLEK MOTOCYKLE, z tego co mi kolo powiedzial to one sa sprowadzane z angli. 600 zl powiedzial mi ze jest orginal. numer tel macie koledzy...0334979550
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 listopada 2008, 14:15

Dzięki za info. dobrze znam sklep OLEK MOTOCYKLE i jak będę u nich to popytam o szczegóły, bo zastanawia mnie ile taki alternator będzie kosztował w anglii jeśli jest to orginał i w polsce kosztuje 600zł, a przecież trzeba doliczyć koszty przesyłki i marże sklepu??!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

zwarcie w instalacji

Post » 27 listopada 2008, 21:33

witam. kupilem nowy alternator zalozylem do motocykla sprawdzam czy ma napiecie na kazdej z faz i wychodzi ze tak. podpinam wszystki kostki i sprawdzam czy jest ladowanie na aku. a tu nie ma. nie ma ladowania. po chwili dotykam przewodo od alternatora i czuje ze sa cieple. wychodzi na to ze mam zwarcie w instalacji i dlatego poprzedni alternator sie spalil. szukalem dzis sprawdzalem odpinalem kazda kostke i nic. nie mam ladowania na aku i zwarcie. czy ktos moze wiedziec co jest grane. jeszcze jutro moge to wszystko sprawdzic a jak nie to jade w sobote do serwisu i jakos mi to zrobia. tylko za jakie pieniadze......
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 listopada 2008, 23:07

uszkodzony alternator mogl zepsuc regulator (najlepsza opcja jak jest mozliwosc podmienienia na jakis pewny i sprawdzenia zeby nie wyrzucac kasy), pozatym mozesz posprawdzac jeszcze kable miedzy alternator-regulator-akumulator, jezeli kable i regulator sa ok to powinien ladowac

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości