Dzisiaj jest 19 lutego 2018, 10:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina

regulacja zaworów

pomoc przy regulacji zaworów

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: Max_929, Tytus

 
Posty: 699
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 19
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: regulacja zaworów

Post » 23 stycznia 2018, 00:35

Jak wyżej , popraw tylko ssące .

 
Posty: 19
Rejestracja: 08 kwietnia 2016, 19:52
Motocykl: honda cbr 954 rr sc50
Rok produkcji: 2003

Re: regulacja zaworów

Post » 23 stycznia 2018, 08:52

Moje pomylka na 4rtym powinno byc 1,65 i 1,65

Awatar użytkownika
 
Posty: 94
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: regulacja zaworów

Post » 23 stycznia 2018, 17:33

Zrób tak jak napisałem i będzie ok ;)

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 19
Rejestracja: 08 kwietnia 2016, 19:52
Motocykl: honda cbr 954 rr sc50
Rok produkcji: 2003

Re: regulacja zaworów

Post » 23 stycznia 2018, 20:13

mam pytanie jeszcze co do moich zmierzonych luzów zaworowych jak ma na wydechu 0,29 jest w granicach normy ale ten luz się powiększa tak? Potem będzie 0,30-0,31z upływem czasu? tylko skoro się powiększa to dlaczego na ssącym mam 0,11 tak niska wartość?

Awatar użytkownika
 
Posty: 94
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: regulacja zaworów

Post » 23 stycznia 2018, 20:37

Kyuzo pisze:mam pytanie jeszcze co do moich zmierzonych luzów zaworowych jak ma na wydechu 0,29 jest w granicach normy ale ten luz się powiększa tak? Potem będzie 0,30-0,31z upływem czasu? tylko skoro się powiększa to dlaczego na ssącym mam 0,11 tak niska wartość?
Gniazda zaworowe też się zużywają, więc bardzo często luzy się zmniejszają i to nic niezwykłego. Wyreguluj, pilnuj regularniej kontroli a będzie długo i szczęśliwie żyć. No chyba że latasz dużo na koło to może wcześniej panewa zapuka niż luzy zaworowe;)
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 1439
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: regulacja zaworów

Post » 24 stycznia 2018, 12:29

musisz kupic tylko 2 płytki 1,60 na 4 cylinder i trzy zamienic miejscami, i bedzie miał gites majonez narysowalem ci na twoim obrazku
druga sprawa gdzie znaalzles plytki o skoku 0,025 bo ja nigdzie nie widzialem takich.

i tak jak koledzy pisali wydechowe zostaw jak są
Załączniki
y9Q6Sf.jpg

 
Posty: 19
Rejestracja: 08 kwietnia 2016, 19:52
Motocykl: honda cbr 954 rr sc50
Rok produkcji: 2003

Re: regulacja zaworów

Post » 25 stycznia 2018, 11:26

W larsson kupisz plytki taniej niz na allegro za 7zl firmy PROX one skacza co 0.025 a z tego co mierzylem swoje plytki w moto to nic sie nie wytarly trzymaja wymiar musialem sie upewnic czy jakas nie jest szlifowana pod mniejszy wymiar.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1439
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: regulacja zaworów

Post » 25 stycznia 2018, 11:59

no widzisz dobrze wiedziec jak tak lodzio miiodzio zawsze to lepiej i mozna idealnie ustawic na sam srodek luzu majac plytki co 0,025.
co do starych plytek jasna sprawa trzeba sprawdzic mimo wszystko tym bardziej jak sie zamienia miejscami a to ze sie nie wytarly to mnie nie dziwi ja poki co nie spotkalem sie z wytartymi plytkami.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość