Dzisiaj jest 18 października 2017, 18:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina

Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Zdjęcia :>

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: Max_929, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 26 września 2017, 19:59
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 26 września 2017, 20:11

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum !
Mimo iż do tej pory nie byłem zarejestrowany to przekopałem cały dział SC50 i nie mogłem znaleźć konkretnej odpowiedzi na temat synchronizacji klapek przepustnic w 954 :>

Ostatnio czyściłem z nagaru części wymienione powyżej i uznałem że obowiązkiem jest po tym zabiegu je wyregulować.
W manualu są zaznaczone 3 śruby - screw 3 i 4 raczej znalazłem (odpowiednik 1 i 2 na moich zdjęciach), natomiast screw 2 za nic nie wiem gdzie się znajduje ... Czy to błąd w serwisówce ? Może synchro przeprowadzam za pomocą śrubek 1,2,3 na moim zdjęciu ?
Oczywiście wakuometry posiadam i już są podłączone jak powinny :>

Z góry dziękuje za rady ! Pozdrawiam Michał :>
Zdjęcia:

Obrazek
https://zapodaj.net/40d2c0017ac32.jpg.html

Obrazek
https://zapodaj.net/936994a591975.jpg.html

Obrazek
https://zapodaj.net/52964ea3702c6.jpg.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 536
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 26 września 2017, 22:10

Ustawiasz na 3 śrubkach
Pierwszy i drugi cylinder
Potem trzeci i czwarty
I na końcu środkową śrubka 1i2 z 3i4

 
Posty: 2
Rejestracja: 26 września 2017, 19:59
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Re: Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 27 września 2017, 23:47

Synchro zrobione ;> Dzięki wielkie za radę. Pozdrawiam :mrgreen:

 
Posty: 20
Rejestracja: 11 czerwca 2013, 21:08
Lokalizacja: Jordanów
Motocykl:

Re: Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 28 września 2017, 18:30

Wydaje mi się że jesteś w błędzie. Tzn śruby która zaznaczyłeś są od przepustnice i ich się nie rusza. Do synchronizacji służą śruby od tkzw zaworow startowych. Jedynka jest zrobiona na stale a od pozostalych trzech sa srubki regulacyjne, maja one plastikowe podkladki z zabkami aby ulatwic regulacje.

 
Posty: 498
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 28 września 2017, 19:55

Przepustnice reguluje się do 1-go cylindra.Czyli pierwszego nie tykamy tylko pozostałe ustawiamy do niego.Jak byś poszukał to opisywałem jak to powinno się odbyć. :P

 
Posty: 20
Rejestracja: 11 czerwca 2013, 21:08
Lokalizacja: Jordanów
Motocykl:

Re: Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 28 września 2017, 20:14

Do pierwszego cylindra nie ma nawet śruby regulacyjnej, jest na stałe....

 
Posty: 12
Rejestracja: 10 sierpnia 2016, 20:30
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002
Samochód: Ford Mondeo MK3

Re: Jak to jest z tą synchronizacją przepustnic ?

Post » 14 października 2017, 20:55

Hey!
Pewnie, że kolega wyżej źle pisze... to jest ogólny schemat synchronizacji przepustnic startowych. Wystarczy pobrać ze stronki manual do sc50 i w rozdziale 5 masz wszystko krok po kroku opisane (zaczyna się od 5-79). 1 jest bazą i pozostałe wartości podciśnienia sprowadzasz do wartości jaka jest na przepustnicy pierwszej.
Załączniki
synchro.png


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość