Dzisiaj jest 06 grudnia 2019, 23:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

AEROGRAF-PROFESJONALNE LAKIEROWANIE MOTOCYKLI ITP.

Opisz warsztaty i salony w swojej okolicy, zapytaj o te, których nie znasz.

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 17 lutego 2009, 00:39

Panowie nikt tu nikogo nie przekreśla ..nikt tu się nie kłóci..
ZWAŁE TRZEBA KRĘCIĆ :mrgreen:
..ciekawie jest wtedy..prawda? :mrgreen:


Szablony uzywam po to zeby byly ostre-nierozmazane-krawędzie--tez maluje 90% z ręki bo takie "ręczne" narzędzie..ten AEROGRAF..heh 8)
ale np. napis Honda 5 cm szeroki--bez szablonu nie namalujesz....no nie da rady!!!!
chyba ,że TY napisów nie malujesz...,bo nie używasz szablonów w swojej technice :shock:

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 17 lutego 2009, 00:42

Dokładie ostre równe krawędzie muszą być od szablonu żeby był wymagany efekt końcowy cienie i różne efekty wizualne. Raz widziałem jak koles płomienie malował to koleś uzywał szablonu żeby własnie nakreślić mocne łuki o ciemniejszych odcieniach krawędzi. Efekt końcowy był bardzo realistyczny jakby zdjęcie zrobił.

[ Dodano: Pon Lut 16, 2009 11:46 pm ]
Aha jeszcze się chciałem zapytać jak z cenami u was??? Bo ten z okolic jak miałem kiedyś F2 i chciałem pomalować w malowanie F4 sport z USA pomarańczowy z lustrzanym skrzydłem to powiedział że z 2500 z napisami. Same napisy CBR Honda itp 500zł
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 17 lutego 2009, 01:01

HM! Ja bym to F2 zawodowo opryskał farbą za 1500zl 8)

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 17 lutego 2009, 01:37

No to nieźle. Jak mnie kiedy najdzie ochota na oryginalne moto to moze się skusze. Cena napewno by była kusząca.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 18:28
Lokalizacja: Tarnów /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Rok produkcji: 97

Post » 17 lutego 2009, 16:41

regis widziałem jedną twoją prace w MAŁEJ a dokładnie to CB w zielone płomienie i nie powiesz mi ze nie użyłeś tam ani jednego kawałka szablonu sam troche maluje wiec wiem o czym mówie, nie ma sie czego wstydzic

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 16 lutego 2009, 14:53
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: Custom
Rok produkcji: 0

Post » 17 lutego 2009, 17:11

Owszem, lecz jest to jedyny motor, który malowałem od szablonu. Poza tym pisałem już o tym że używam szablonu jedynie do płomieni. Pragnę także podkreślić, że nie był to do końca mój wybór. Szablony przydają się w malowaniu ale powinny być tylko narzędziem do malowania pewnych elementów (uzyskiwania odpowiednich efektów), a nie do konstruowania całej pracy z gotowych klocków.

[ Dodano: Sro Lut 18, 2009 9:22 am ]
A co do cennika,to mamy podobne z misiopajur , tylko style malowania i tematykę mamy inne ... :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 01 marca 2009, 01:52

Witam..poniżej najświeższy wytwór pracowni -=aerOgun=-

Błotnik - YAMAHA R1 2008 --Całośc wykonana z carbonu!

Obrazek
..może ktoś chętny na taki do Bladego? 8)

- oklejenie seryjnego błotnika carbonem - 300zł
- wykonanie od podstaw z carbonu - waga błotnika ok 150g - 600zł

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2009, 10:52

ja chętna, to już wiesz :P

ale gdzie to zdjęcie R1?
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 01 marca 2009, 22:17

Siema!
..moze ktoś dać znac czy wkleiło się zdjecie tego błotnika od erłana?
...bo u mnie w kompie nie widac....

..Betsi nakładka na zazadupek do twojego "brzydala" juz w carbonie opanierowana 8)
..za kilka dni wrzuce foty jak polakieruje :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2009, 20:55

nie ma zdjęcia błotnika erłana :P

dobrze, że nakładkę opanowałeś bo już Franek marudzi, że tęskni za swoją :P
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2010, 21:35

..SIEMA
stara ekipa zapewne pamieta kolesia o ksywie REGIS,który rok temu smiał sie ze mnie ze maluję aerografem od szablonów

..dzisiaj znalazłem jego najnowsze dzieło"papuga"
...oddajmy się w refleksji nad tym dziełem rotfl2:

ps..co to CENZURA jest....... :| link:

Obrazek

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2010, 21:48

:ooo: szczerze mówiąc to nie za ciekawe i nie za ładne!
A tak na marginesie jak tam moja nakładka do 929 w carbonie-robi się?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Warsztaty, salony

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości