Dzisiaj jest 15 grudnia 2019, 20:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Fotki z serwisowania 954 w "CZIKEN HELL'S GARAGE"

Opisz warsztaty i salony w swojej okolicy, zapytaj o te, których nie znasz.

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 21 sierpnia 2011, 10:55

MaciekM pisze:niestety ale Wszystkie świece były podobno tak dokręcone że ręką można było je wykręcić.

A co miał Ci powiedzieć, nawet jeśli powiedzmy z jedną świecą było coś nie tak??? Każdy "fachowiec" i nie tyczy to tylko branży mechaniki, ale również wszelkich majstrów, hydraulików elektryków itp mówi jaki to on nie jest zajebisty fachowiec, a jak to inni potrafią spartolić i trzeba po nich tylko poprawiać. Każdy tak mówi. Trzeba robić przede wszystkim sobie reklamę, co nie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 235
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 21 sierpnia 2011, 19:50

LENAR i tu masz rację, tak jest wszędzie spotykam się z tym prawie na co dzień(krzywe ściany, podłogi,brak kątów,hydraulika,elektryka to nie tylko mechanika się ima) Zresztą o ile dobrze wyczytałem to kiedyś na forum spotkałem się z radą aby po wymianie świec czasem sprawdzić bo lubią od drgań się wykręcać,a że nie problem się do nich dostać ściągając serwisówke to sprawdzenie zajmuje 15min pod warunkiem że masz klucz z fabrycznego kompletu(sc33) :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 445
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 22 sierpnia 2011, 09:59

LENAR, Ten mój mechanik nic nie mówił oprócz tego że wszystkie świece były przykręcone za lekko nic nie mówił na tego kto je wkręcał ani nic bo nie wiedział czy ja to robiłem czy ktos inny . a jeśli chodzi o siłe dokręcenia to wydaje mi się że prawdopodobnie serwisówka podaje za mała siłe dokręcania i po pewnym czasie się wykręcaja, Juz wczesniej spotkałem się z tym że po przykręceniu własćcwym momentem ( np śruby spustowej oleju) dąło się ją wykręcić prawie że ręką.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1879
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 22 sierpnia 2011, 13:28

moze klucz dynamometryczny byl do bani? ;) raczej watpie by w serwisowce podawali bledne momenty przykrecania srub... :)
Oficjalny Sklep FIREBLADE.PL -> http://sklep.fireblade.pl
Wydechy Taylormade Racing USA -> http://racetaylormade.pl

 
Posty: 14
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 16:11
Lokalizacja: Centrum w
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2012, 11:33

Nie wiecie co z Czikenem? :P Miałem się z nim umawiać a gdzieś się zaszył :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Rejestracja: 20 lutego 2011, 15:28
Lokalizacja: Podkarpacie/Radymno
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 15 października 2012, 23:11

Ja ze znajomym odebraliśmy 954 po serwisie u Czekina, wszystko co napisane w temacie jak najbardziej prawda. Cena za pracę powala a i części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Polecam
Załączniki
DSC8944.jpg

 
Posty: 576
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2012, 11:16

Gabryiel pisze:Ja ze znajomym odebraliśmy 954 po serwisie u Czekina, wszystko co napisane w temacie jak najbardziej prawda. Cena za pracę powala a i części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Polecam


ooo nawet moja kawa się w tle załapała :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 445
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

serwis

Post » 07 czerwca 2013, 12:44

Hej, byłem u ciebie jakieś 3 lata temu z moja 954, coś zaczęło mi hałasować na zimnym silniku więc chciałem żebyś przejrzał mi moto. Czyli standardowo, Zawory, przepustnice, exup, sprawdzić rozrząd ( i nie wiem co jeszcze się tam okresowo patrzy),

Jak tam stoisz z czasem w tym miesiącu ? Jaki koszt?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1138
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 czerwca 2013, 13:23

no i moja ma te same objawy ,hałasuje na zimnym silniku , mechanik podciągnął sprężynkę od napinacza, było okey ale po zrobieniu trasy nadal słuchać na zimnym , co najlepsze zaczęło gruchotać z dnia na dzień ,moto ma mały przebieg i raczej mało prawdo podobne żeby łańcuch był do wymiany,co tam sie dzieje moze sie dowiem jak będą wymieniane uszczelniacze zaworowe :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 445
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 07 czerwca 2013, 14:39

o kurde jak to sie stało ze post sie tutaj dodał, jak to miała być pw:)
Więc jeśli Moderatorzy chcą to mogą usunąć moje 2 ostatnie posty

 
Posty: 3
Rejestracja: 16 sierpnia 2014, 14:52
Lokalizacja: Islandia
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2002

Re: Fotki z serwisowania 954 w "CZIKEN HELL'S GARAGE"

Post » 18 sierpnia 2014, 18:56

Witam forumowiczów. Od jakiegoś czasu próbuje się skontaktować z Czikenem, bo mam problem z motocyklem i chciałbym w następnym roku zabrać go do Pl i oddać w ręce kogoś kto naprawia moto z pasją a on jest wręcz odpowiednią osobą. Dzwoniłem do nie go jakiś czas temu i udało mi się z nim zamienić parę słów :) Ostatnio dzwoniłem do nie go dwa razy ale bez skutku, nie chce być natrętny. Motocykl planuje wysłać na stale do pl w marcu i w tym czasie chciałem właśnie umówić wizytę u Czikena, chce mieć po prostu wszystko dograne. Może ktoś z Was mógł by mi pomóc jakoś skontaktować się z nim był bym wdzięczny, wiem, że on nie zabiega o każdy motocykl z forum. Zależy mi bardzo na diagnozie jak i naprawie przeprowadzonej przez Nie go. Piotr jeśli to czytasz proszę odezwij się na priv lub zwierzak120@gmail.com

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 445
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Re: Fotki z serwisowania 954 w "CZIKEN HELL'S GARAGE"

Post » 18 sierpnia 2014, 21:19

Może jest na urlopie? Jeśli chcesz umówić się na marzec to poczekaj trochę i popróbuj.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Warsztaty, salony

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość