Strona 1 z 2

Problem suzuki gsxr 750 k8

Post: 02 marca 2013, 19:20
autor: Gregory
Witam kolega ma problem z suzuki gsxr 750 k8 mianowicie chodzi o to że jak sie jedzie to moto wkręca się gdzies tak do 10-12 tys obrotów i łapie muła na chwile i potem ma nagłego strzała mocy i wkręca się już normalnie do końca. Czym to może być spowodowane? Dodam że filtr w pompie paliwa został wyczyszczony i sprawdzaliśmy czy nie ma żadnych błędów i po zrobieniu spięcia w kostce serwisowej żadne błędy nie wyskakują.

Post: 02 marca 2013, 19:22
autor: wiertło
Gregory, a filtr nie był zmieniany org czy jakiś akcesoryjny ??

Post: 02 marca 2013, 19:25
autor: Gregory
oj tego nie wiem trzeba by otworzyć filtr powietrza i zobaczyć co tam siedzi. Nawet o tym nie pomyślałem żeby zobaczyć co tam siedzi:)

Post: 02 marca 2013, 19:43
autor: wiertło
to trzeba zobaczyć jak tam wygląda

Post: 02 marca 2013, 19:51
autor: Gregory
sprawdziliśmy jest oryginalny czysty filtr powietrza. Znalazłem w necie filmik który pokazuje jak ten problem wygląda tylko że w naszym przypadku łapie takiego muła tak przy 10-12 tys obr http://www.youtube.com/watch?v=IXwhXeaS ... e=youtu.be

Post: 02 marca 2013, 19:53
autor: wiertło
A zawór wydechowy sprawdzaliście czy poprawnie chodzi ?? czy się nie zacina itp ??

Post: 02 marca 2013, 23:22
autor: streetfighter-1
Teoretycznie może to też być wypalona ścieżka w potencjometrze czujnika położenia przepustnicy, ale to takie mniej prawdopodobne, aczkolwiek możliwe.

Post: 02 marca 2013, 23:32
autor: volvosan
a przebiegu duzo ma moto?? dzieje sie tak tylko w jezdzie(na wszystkich biegach?) na postoju odcina normalnie??ja mialem podobny problem w r6 i pomogla regulacja/synchronizacja przepustnic no i wymiana swiec

Post: 02 marca 2013, 23:43
autor: AkumIZocha
Regulacja przepustnic? Jak Ty je chcesz regulować? ^.- , Synchro owszem zawsze jest pożyteczne ale to nie jest napewno powodem tego, wymień świece, i sprawdź rezystancje TPS i jego ustawienie czy jest na środku jak być powinno. Jak powyższe są ok to sprawdz ciśnienie jakie daje pompa i być może wtryski do czyszczenia.

Post: 02 marca 2013, 23:50
autor: tomekn
jak dla mnie silniczek krokowy przepustnic, wszystko można sprawdzić wykorzystując serwisówkę

Post: 03 marca 2013, 08:42
autor: Gregory
Przebieg ma cos koło 17 tys. Na postoju też tak tak się dzieje jak się wali do odciny i podczas jazdy na każdym biegu tak jest łapie na chwile łapie muła a potem dalej idzie jak poje*ana. Dzieki za podpowiedzi, trzeba szukać dalej przyczyny tego zjawiska :D i posprawdzać wszystko to co mówicie :)

Post: 03 marca 2013, 09:08
autor: volvosan
AkumIZocha pisze:Regulacja przepustnic? Jak Ty je chcesz regulować? ^.- , Synchro owszem zawsze jest pożyteczne ale to nie jest napewno powodem tego, wymień świece, i sprawdź rezystancje TPS i jego ustawienie czy jest na środku jak być powinno. Jak powyższe są ok to sprawdz ciśnienie jakie daje pompa i być może wtryski do czyszczenia.


ja nie jestem mechanikiem dlatego napisalem "regulacja/synchronizacja" bo spotkalem sie z tym i tym okresleniem tej kwesti ale widocznie FACHOWO jest tylko synchro..... maly OT



wracajac do tematu podobna sytuacje jeszcze mial kumpel tez w swiezym moto ale byla to yamaha i pomoglo przeczyszczenie (elektryczynm) złączy elektrycznych , nie koniecznie musi byc to ale bedziesz mial rozebrane moto to mozesz posprawdzac