Witam jako nowy użytkownik. Mam na imię Wojtek. Wcześniej jeździłem 600RR PC37 przez 4 lata, obecnie poszukuję R6 RJ15 bądź właśnie SC59b. Dlaczego SC59? Miałem okazję jechać przedliftem i co mnie w nim zachwyca to prowadzenie. Nie mam porównania do innych litrów, ale porównując do leciwej 600RR - różnica w prowadzeniu kolosalna na plus oczywiście dla Fajera, uwzgędniając przy tym że jest to litr i powinien być cięższy, mniej chętny do winklowania itp.. Pytanie odnośnie konkretnego egzemplarza. Czy pług dolny tutaj był matowy, czy tak jak na fotce - widać połysk? Czy komuś rzuca się w oczy coś co może stwarzać podejrzenia jakiegoś gruzowania itp? Każdy detal jest dla mnie ważny, pod względem moto jestem tazk zwanym pedancikiem Temat SC59 nie jest mi znany mocno, ale przejrzałem trochę już forum Fireblade i wiem, że wadą w tych moto było: wał, kosz sprzęgłowy i wciąganie oleju. Ponoć polifta 2 pierwsze rzeczy nie dotyczą, bądź dotyczą w mniejszym stopniu, prawda? Na co zwrócić jeszcze uwagę przy oględzinach tego moto? Jeśli pogoda i moto się utrzyma planuję podjechać aby obejrzeć sprzęt na żywo.
LINK: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbr-1000rr-sc59-hrc-abs-2012-ID6zILw8.html