Dzisiaj jest 14 maja 2024, 19:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

szlif... prawdopodobnie za miekie tylne zawieszenie

Druga strona jazdy na motocyklu...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 25 lipca 2012, 08:15

...z gramatyką też :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 25 lipca 2012, 10:19

każda opona straci przyczepność po błędzie kierowcy. Jeśli nie było piachu lub oleju to sprawa jest oczywista, kierowca dał.... ciała. Właściwie zerwanie tyłu bez zmiany obciążenia lub balansu to mało prawdopodobne, a oba elementy zależą od kierowcy. Tak samo jak ostre składanie się w uliczne winkle na szosowych ciśnieniach (2.5/2.9) gdzie po grubym lataniu ciśnienie znacznie rośnie zmniejszając drastycznie powierzchnię styku.
Ale można zawsze zwalić wszystko na sprzęt.. ;) :mrgreen:

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2012, 11:28

niach niach niach, dokładnie to samo pomyślałem... koleś pisze "ja jestem doskonałym kierowcą i nigdy się nie mylę, teraz potrzebuję tylko wsparcia innych i potwierdzenia mojej tezy"
niach niach niach :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Rejestracja: 03 stycznia 2012, 16:50
Lokalizacja: LBI xxxx
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 25 lipca 2012, 15:55

hehe pośmiać się zawsze można, błędy każdy popełnia, tylko wtedy jego akurat nie było...

winkle są używane jako objazd dla TIRÓW, nie są to drogi miejskie, a ciśnienie było w granicach 2.0.

ostatnio jeździłem patrzeć ten zakręt to widziałem pęknięcie po całej szerokości jezdni, które wyszło po zimie.
Jedno życie, Jeden cel, ... jeździć Hondą CBR ;]

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 27 lipca 2012, 11:23

@grucha

Widac szukasz przyczyny a to dobry znak bo myslisz i analizujesz.

Z tego co mowisz to wyglda na to ze zawieszenie nie wybralo nierownosci i tylne kolo stacilo przyczepnosc.
Jak chcesz poczucuc sie jak stroic zawieszenie to zerknij na youtube serie two clicks out Dave Moss .

http://www.youtube.com/watch?v=_QcNKfFxUi4
https://www.foundhide.com/browse.php?u= ... hdGVk&b=13

Ja uzyywam opny pirelli diablo strada ze wzgledu ze przednia ma bardzo twardy rdzen. Mozna zejsc z cisnieniem bardzo nisko bez szkody dla opony. Nie zapadnie sie bierznik przy hamowaniu
Tylna opna za to przy niskim cisnieniu daje wieksza powierzchnie przyczepnosci bo wlasnie skonstruowana jest tak ze ma sie zapdac bierznik.

Ogolnie odsylam do Dave'a jak testowal i pokazywal konstrukcje wspolczesnych opon

pozdrawiam

Poprzednia

Wróć do Ku przestrodze, wypadki, oszuści

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość