Dzisiaj jest 19 września 2018, 03:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocykl

Druga strona jazdy na motocyklu...

Moderatorzy: Max_929, Tytus

 
Posty: 303
Rejestracja: 23 lipca 2015, 09:51
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 15 grudnia 2016, 08:36

Często jeżdżę z ludźmi po samochody, bardzo często jest tak ze ktoś zbiera na wymazony pojazd przez bardzo długi czas a w ciągu tego czasu cały czas ogląda ogłoszenia na necie i mega się napala. Jak wkoncu przychodzi chwila oglądania pojazdu który śnił się po nocach przez długi okres, podniecenie jest tak duże ze ludzie kupili by nawet ulepa z kwadratowymi kołami. Sytuację można porównać do wyrywania dziewczyn po pijaku ☺ na drugi dzień gdy emocje opadną mamy mega kaca i często duży problem.
Właśnie z tego powodu warto jest zapłacić komuś parę złoty żeby trzeźwym okiem spojrzał na wymazony pojazd.

Awatar użytkownika
 
Posty: 489
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 16 grudnia 2016, 00:45

..Pewnie cena tego ulepa była "atrakcyjna" to i znalazł się napaleniec :) , a później jak ktoś chce sprzedać taki model w naprawdę dobrym stanie to ceny będą porównywać z tym ulepem :)

 
Posty: 1046
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 41
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 16 grudnia 2016, 11:21

Tak niestety jest, duza liczba szrotow zaniza ceny zdrowych maszyn. Wczoraj z ciekawosci sprawdzilem ceny sc33 98-99 w Niemcowni. Ceny maszyn w dobrym stanie z tych lat zaczynaja sie tam od okolo 2400 euro, a naprawde ładniutkie startuja od 3.000 euro.... do nawet 4.000. Dodatkowo wiekszosc z nich ma przebiegi ponad 50.000 km. A u nas mozna kupic za 1.500 euro i przebiegi zazwyczaj nie wyzsze nic 40.000km, no nic tylko kupowac i wywozic do Niemca,,,, tylko ze Niemiec nie jest głupi - dokladnie sprawdzi maszyne przed zakupem i wyjda wszystkie polskie kwiatki. Na szczescie nie sprzedaje , ani nie kupuje maszyny,, bo to co sie teraz dzieje u nas z motocyklami to jakas paranoja.... Rynek sie znacznie powiekszyl przez ostatnie lata, i powstalo duzo ulepo-warsztatow reanimujacych motocykle ktore powinny trafic na przetop.

Awatar użytkownika
 
Posty: 489
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 16 grudnia 2016, 21:20

toper-utl dużo by o tym pisać :D za granicami też trafiają się kombinacje ale Polacy to najwyższy poziom :P

 
Posty: 3306
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 103
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 16 grudnia 2016, 21:32

Aż strach pomyśleć co to będzie za jakiś czas bo gruzu w tej chwili jest masa :(
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 2
Rejestracja: 27 lutego 2018, 15:33
Motocykl: BMW R 1200 R
Rok produkcji: 2007

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 27 lutego 2018, 15:46

No nie polecam szybkich zakupów to się skończyć może źle. Już sam się kiedyś przejechałem ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1506
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 14 maja 2018, 10:49

tutaj nie tyle motocykl jako trup a bardziej chciałbym opisać zachowanie handlarzyny z koło iławy z miejscowości Wikielec. Gość w ogóle nie poważny, kolega dogadywał się z nim przez prawie dwa tygodnie ze przyjedzie i jeśli jednemu i drugiemu motocykle się spodobają to się wymienią z dopłatą, kolega zostawi XX a weźmie sc59. Wyjeżdżaliśmy o godzinie 10 kolega zadzwonił że ruszamy ok ok wszystko cacy. Zajeżdżamy pod dom gościa dzwonimy on mówi że pracownik przyjedzie hmm no ok czekamy, przyjeżdża gościu wyprowadza motocykl z garażu pytam się gościa czy z nim możemy handlować on mowi ze nie handlowac to z szefem, ja mowie a szef przyjedzie? nie mowi ze szef dzis nie przyjedzie, to ja się pytam po co my tu przyjechalismy 140km w jedną stronę ??. A gościu wiadomo ja nie wiem szef kazal pokazać motocykl to pokazuje hahah.

Co do samego motocykla, handlarzyna w ogloszeniu jak i przez telefon bajki opowiada ze motocykl perfekto bez rysy igła i to jest jego prywatny motocykl którym jeździł na co dzień, gościu wyprowadza moto a w motocyklu tak, kierunkowskaz z tyłu ułamany, owiewki poskładane na sztuke instalacja pod czachą nie pochowana prawidłowo, ogranicznik odbity jeden na ramie tragedii nie ma ale slad jest znaczny. na dole owiewki sie rozpięły. trochę podrapany itp nawet nie odpalalismy bo szkoda było naszego czasu ogólnie lipa jak cholera i wyjazd bez sensu, a no i miał być jego prywatny motocykl do jazdy którym jeździ a motocykl nie jest zarejestrowany więc jak jeździł? chyba że po torze.
Obrazek

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 15 maja 2018, 13:57

ja mielem jechac po jego prywatne k5 1000. wiec troche ma tych prywatnych sprzetow:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1506
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 15 maja 2018, 22:12

Haha No właśnie szkoda gadac

Awatar użytkownika
 
Posty: 1506
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocy

Post » 27 czerwca 2018, 13:57


Poprzednia

Wróć do Ku przestrodze, wypadki, oszuści

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość