Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Alternatywa dla DRZ-tki

Wszystko na temat smigania w terenie... i na torze sprzętem supermoto

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 07 października 2012, 13:14

przełożył, przełożył widziałem na torze ale nie miałem czasu pogadać. Ale na pewno sie wybiore przed zakupem i obadam sprzet dokladnie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 07 października 2012, 18:19

Nie zależnie od tego jaką wersję kupisz i tak będziesz się cieszył :) ale.. SM(ulica ok ale teren już tak sobie) byłaby ostatnia wersją jaką brałbym pod uwagę z racji tego że jest najcięższa i najsłabsza. Optymalną wersją jest S (teren i ulica w sam raz) a jak się okaże że z czasem mocy za mało to tuning "3x3 mod" :) W Częstochowie są chłopaki którzy zajmują się targaniem enduro/cross z anglii ceny jak i sprzęty mają fajne(w stosunku do tego co czasem stoi na allegro) ale jak już mają DRZ to idą im od ręki(przeważnie S)tu masz link do jednej z ich aukcji http://moto.allegro.pl/ktm-lc4-640-duke ... 39127.html już 2 razy byłem u nich o motor i zawsze byłem za póżno :( ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło więc mam wreszcie swojego Y (zarejestrowanego) :diabel: Szukaj a wreszcie znajdziesz coś dla siebie. Na drz.pl jest koleś Lomax on ma na zbyciu SM z osprzetem od E (wałki/gażnik) zagadaj może aktualne

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 07 października 2012, 21:45

Lomax to kombinator i oszust -nie rób z nim interesów ;)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 07 października 2012, 21:56

wersja S i SM mają posobną wagę odpowiednio 132 i 134 kg i tak samo mało mocy nie całe 40KM, z tym że wersja SM ma przynajmniej przyzwoite zawieszenie. osobiście jeśli byłbym zmuszony do takiego wyboru wolałbym SM. powiem to jeszcze raz DRZ S to zbiór wszystkich najgorszych cech z pozostałych modeli DRZ. optymalnym rozwiązaniem byłoby mieć drz Y z zawieszeniem od SM.

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 07 października 2012, 23:49

Czy oszust i kombinator to nie wiem interesów z nim nie robiłem a i na forum nikt się nie skarżyl na jakieś problemy. Co do zawieszenia w SM to nie wiem nie jeździłem ale upsa mamy z przodu wiec i lepiej. Zresztą co tu się rozpisywać weźmiesz to co Ci się spodoba :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 08 października 2012, 08:00

Dlaczego się wypowiadasz na temat na którym się nie znasz

nie jeździłeś wersją SM ,posiadasz dr-z od 2 tygodni(który jest złożony z 3 motocykl ( i sam o tym wiesz ) a doradzasz w tej kwesti hihi:
OK rozumiem jesteś podniecony nowym nabytkiem :) oby służył bezawaryjnie ;)

CHŁOPCZYNA ma 21 l i 00000000.0 doświadczenia w terenie--Moje zdanie jest takie :

każda wersja ZADBANA DR-Z 400 będzie dla niego odpowiednia

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 08 października 2012, 08:51

A ja chłopcze widzę że jesteś alfa i Omega na każdym forum :) tak po skład ;) any jest ale z 2 bo plastiki tył od RMZ czego nie ukrywam :) przecież napisałem że niema co polemizowac bo I TAK WEZMIE TO CO MU SIĘ SPODOBA tym bardziej ze juz sam wie iż E nie jest mu potrzebna. Więc po co twój post mądralo skoro nie wnosi nic do tematu? A tak przy okazji to koła SM u ciebie po ile stoją?

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 08 października 2012, 10:44

oryginały dr-z excel na oponach DUNLOP SPORTMAX -------1500zł-STAN IDEALNY

zaadoptowane od husqvarny excel -dopsowane do dr-z -1300zł-stan idealny

ewentualne tarcze i zębatki do uzgodnienia- do wyboru jakieś 10 sztuk w róznym stanie

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2012, 12:01

koledzy, mamy XXI wiek. ludzie masowo używają statków powietrznych do transportu publicznego, ujarzmili energię zawartą w atomie, z powodzeniem leczą raka, wylądowali na księżycu, wysyłają sondy daleko w kosmos..... cały świat idzie na przód.
DRZ to konstrukcja z połowy lat 90-tych ubiegłego wieku nieco przestarzała jak na dzisiejsze standardy. idąc waszym tokiem rozumowania wszyscy powinni jeździć SC28 a to bez sensu.
jeśli można sobie pomóc w nauce za pomocą odpowiedniego sprzętu to czemu tego nie zrobić, trzeba iść na przód a nie cofać się dlatego ja zawsze jestem za jak najnowszymi rozwiązaniami na jakie w danym momencie mnie stać.

Poprzednia

Wróć do Off-road / supermoto

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość