Strona 3 z 3

Post: 22 czerwca 2011, 13:27
autor: gargamel
olsen pisze:Nie każdy przelot przekracza normę.



Jak to nie? Ciekawe który tłumik przelotowy mieści się w normach UE jeśli o takich mowa? Gdyby tak było, fabrycznie montowane były by przeloty w 4-suwach. Nie dość, że lżejsze to jeszcze mocy nie zabierają. No i dźwięk :mrgreen:

Post: 22 czerwca 2011, 22:29
autor: Ezio
maciekx nie masz racji. dowód zabiera się gdy pojazd nie jest sprawny lub w przypadku wydechu nie spełnia norm a do tego mandat. jedno plus drugie. najczęściej kończy się na zabraniu dowodu bez mandatu ale to jest "dobra" wola pana władzy. jak nie mają urządzenia pomiarowego to mogą cię cmoknąć w pompkę . no jest jeszcze jedna rzecz za którą można oberwać mandat i stracić dowód (bez pomiaru) a mianowicie brak wybitego znaczka e13 czyli dopuszczenia danej części do ruchu.

Post: 23 czerwca 2011, 10:40
autor: blady46
w mojej okolicach (Pruszków, Warszawa, Wołomin) nikt nie pluje się o przeloty w motocyklach bo wiedzą że to znacznie poprawia bezpieczeństwo motocyklisty. Mój ma np jakieś 110db i wiele razy tyłek uratował :) Wiadomo jak będzie ku.... to nawet za źle ustawioną lampę może zabrać dowód ale normalny gliniarz machnie ręką :)

Post: 08 lipca 2011, 19:15
autor: walek809
odnośnie wydechów czy ktoś może podac wymiary uszczelnienia kolektorów jest to coś w stylu oringu między silnikiem a kolektorami może ktoś już przerabiał ten temat .

i pytanko czym uszczelnić łączenie końcówki wydechu z rurą od kolektorów ?

Post: 09 lipca 2011, 09:08
autor: kocan
kolego jesli chodzi o uszczelki miedzy silnikiem a kolektorami to uszczelki mozna kupic. co do laczenia koncowki wydechu z rura od kolektorow polecam paste do montazu ukladow wydechowych WALKER. Ja u siebie w motocyklu i w samochodzie uszczelniam ta pasta i jest super (przerabialem kilka innych i bylo roznie). w samochodzie mialem podobna sytuacje, wydmuchnelo mi uszczelke i zdjalem kolektor i nalozylem tez pasty i przykrecilem i juz mam tak ze 3 lata i jest szczelnie. :)

Post: 09 lipca 2011, 10:26
autor: pekal1
blady46 pisze:w mojej okolicach (Pruszków, Warszawa, Wołomin) nikt nie pluje się o przeloty w motocyklach bo wiedzą że to znacznie poprawia bezpieczeństwo motocyklisty. Mój ma np jakieś 110db i wiele razy tyłek uratował :) Wiadomo jak będzie ku.... to nawet za źle ustawioną lampę może zabrać dowód ale normalny gliniarz machnie ręką :)


Dobrze prawisz ^^
Widzę że Ty też z Raszyna, a nie kojarze jakoś moto :> nowy nabytek ?

Post: 13 lipca 2011, 23:26
autor: walek809
uszczelki znalazłem :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1681947066

paste wypróbuje razem z okładzina do wydechów jak mi sie nawinie i zmieszczę końcówkę a jak nie to mówisz że sama pasta da redę uszczelnić łączenie ? jak to później z rozłączeniem tego ?

Post: 09 sierpnia 2011, 14:30
autor: kocan
sorki za nieobecnosc ale nie mialem za bardzo mozliwosci sie poajwic i odpowiedziec. z rozlaczeniem nie ma problemu.

Post: 12 lipca 2013, 15:27
autor: Spidi
Siema mam pytanie.

Kupiłem do 900 RR wydech przelotowy,założyłem odpalam moto wszystko ok.

Na drugi dzień go odpaliłem na tym wydechu,chodził na ssaniu rozgrzał się,wyłączyłem ssanie i moto zaczęło spadać z obrotów i nagle zgasło.

Odpalam na ssaniu i to samo,potem nie chciał odpalić.
Zmieniłem znowu na seryjny wydech i od razu odpalił i lata tak jak przed wrzuceniem przelotu,czyli trzyma obroty i wszystko ok.

Co może być tego przyczyną ?
Czy aż tak zmiana wydechu wpłynęła na pracę silnika?

Post: 12 lipca 2013, 21:07
autor: toper-utl
Przelot troche zubaża mieszanke paliwo/powietrze, do tego silnik chodzi mniej rowno na wolnych obrotach, ale nawet przy seryjnych ustawieniach gaznika nie powinen gasnac. Moza masz gazniki zbyt ubogo ustawione, albo zaebane syfem i na seryjnym wydechu jakos tam wyrabia, a przelot juz ta granice przekracza i gasnie. Luknij jaki kolor maja swiece, jak sa biale to mieszanka zbyt uboga.