Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana wydechu z oryginału na przelotowy

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2011, 13:27

olsen pisze:Nie każdy przelot przekracza normę.



Jak to nie? Ciekawe który tłumik przelotowy mieści się w normach UE jeśli o takich mowa? Gdyby tak było, fabrycznie montowane były by przeloty w 4-suwach. Nie dość, że lżejsze to jeszcze mocy nie zabierają. No i dźwięk :mrgreen:
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 22 czerwca 2011, 22:29

maciekx nie masz racji. dowód zabiera się gdy pojazd nie jest sprawny lub w przypadku wydechu nie spełnia norm a do tego mandat. jedno plus drugie. najczęściej kończy się na zabraniu dowodu bez mandatu ale to jest "dobra" wola pana władzy. jak nie mają urządzenia pomiarowego to mogą cię cmoknąć w pompkę . no jest jeszcze jedna rzecz za którą można oberwać mandat i stracić dowód (bez pomiaru) a mianowicie brak wybitego znaczka e13 czyli dopuszczenia danej części do ruchu.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 23 czerwca 2011, 10:40

w mojej okolicach (Pruszków, Warszawa, Wołomin) nikt nie pluje się o przeloty w motocyklach bo wiedzą że to znacznie poprawia bezpieczeństwo motocyklisty. Mój ma np jakieś 110db i wiele razy tyłek uratował :) Wiadomo jak będzie ku.... to nawet za źle ustawioną lampę może zabrać dowód ale normalny gliniarz machnie ręką :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2011, 19:15

odnośnie wydechów czy ktoś może podac wymiary uszczelnienia kolektorów jest to coś w stylu oringu między silnikiem a kolektorami może ktoś już przerabiał ten temat .

i pytanko czym uszczelnić łączenie końcówki wydechu z rurą od kolektorów ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 09 lipca 2011, 09:08

kolego jesli chodzi o uszczelki miedzy silnikiem a kolektorami to uszczelki mozna kupic. co do laczenia koncowki wydechu z rura od kolektorow polecam paste do montazu ukladow wydechowych WALKER. Ja u siebie w motocyklu i w samochodzie uszczelniam ta pasta i jest super (przerabialem kilka innych i bylo roznie). w samochodzie mialem podobna sytuacje, wydmuchnelo mi uszczelke i zdjalem kolektor i nalozylem tez pasty i przykrecilem i juz mam tak ze 3 lata i jest szczelnie. :)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 09 lipca 2011, 10:26

blady46 pisze:w mojej okolicach (Pruszków, Warszawa, Wołomin) nikt nie pluje się o przeloty w motocyklach bo wiedzą że to znacznie poprawia bezpieczeństwo motocyklisty. Mój ma np jakieś 110db i wiele razy tyłek uratował :) Wiadomo jak będzie ku.... to nawet za źle ustawioną lampę może zabrać dowód ale normalny gliniarz machnie ręką :)


Dobrze prawisz ^^
Widzę że Ty też z Raszyna, a nie kojarze jakoś moto :> nowy nabytek ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 13 lipca 2011, 23:26

uszczelki znalazłem :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1681947066

paste wypróbuje razem z okładzina do wydechów jak mi sie nawinie i zmieszczę końcówkę a jak nie to mówisz że sama pasta da redę uszczelnić łączenie ? jak to później z rozłączeniem tego ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 09 sierpnia 2011, 14:30

sorki za nieobecnosc ale nie mialem za bardzo mozliwosci sie poajwic i odpowiedziec. z rozlaczeniem nie ma problemu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 12 lipca 2013, 15:27

Siema mam pytanie.

Kupiłem do 900 RR wydech przelotowy,założyłem odpalam moto wszystko ok.

Na drugi dzień go odpaliłem na tym wydechu,chodził na ssaniu rozgrzał się,wyłączyłem ssanie i moto zaczęło spadać z obrotów i nagle zgasło.

Odpalam na ssaniu i to samo,potem nie chciał odpalić.
Zmieniłem znowu na seryjny wydech i od razu odpalił i lata tak jak przed wrzuceniem przelotu,czyli trzyma obroty i wszystko ok.

Co może być tego przyczyną ?
Czy aż tak zmiana wydechu wpłynęła na pracę silnika?

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 12 lipca 2013, 21:07

Przelot troche zubaża mieszanke paliwo/powietrze, do tego silnik chodzi mniej rowno na wolnych obrotach, ale nawet przy seryjnych ustawieniach gaznika nie powinen gasnac. Moza masz gazniki zbyt ubogo ustawione, albo zaebane syfem i na seryjnym wydechu jakos tam wyrabia, a przelot juz ta granice przekracza i gasnie. Luknij jaki kolor maja swiece, jak sa biale to mieszanka zbyt uboga.

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość