Strona 1 z 2

Silnik od Horneta 900 w SC28

Post: 17 marca 2010, 12:37
autor: miki1406
Kumplowi chyba zaczyna się kończyć panewka... Najgorzej bo fajer bardzo mu się podoba. Ma troszkę kasy a chciałby aby motocykl działał mu bezawaryjnie... Chciałby aby jego fajer miał do 30tyś przebiegu :P

I tutaj pojawił się śmiały plan wciśnięcia silnika z horneta 900. Silnik przykładowo z 2004 roku 32tyś przejechane kosztuje na allegro 2300zeta do negocjacji... I jest to silnik już na wtrysku...

Jak myślicie czy zakup rozbitego horneta i przekładka silnika jest możliwa?? Czy spotkaliście się z takim moto??

Wizja SC28 z piecem na wtrysku i 24tyś km jest mocno obiecująca... Tylko czy to się wszystko da jakoś "skleić"??

Ups znalazłem teraz http://forum.fireblade.pl/topics6/czy-ptzekladal-ktos-silnik-z-horneta-900-do-sc33-vt1947.htm

No ale odświeżam :P

Post: 17 marca 2010, 14:05
autor: fesk
Nie jestem mechanikiem, ale co do elektryki i elektorniki to bedzie dużo zabawy :):)
Niech sprzeda fajera :D i kupi innego :)
Jak zacznie dokładać to dokładanie sie nie skonczy a niedokonczone projekty jak kazdy wiec po ile chdza na rynku wtornym ...i kazdy pisze ze robił dla siebie a pozniej rezygnuje z budowy.
Gdyby to było duze i warte tych pieniedzy projekt, to tak ... ale tu sprawa jest raczej kiepska.
Chyba ze sie myle ...

Post: 17 marca 2010, 16:48
autor: miki1406
Elektryka o ile dostanę wiązkę z horneta (i schemat) to mu zrobię... Silnik pasuje (jak czytałem na stuntpoland) bez najmniejszego problemu tylko przy jednym uchwycie trzeba nawiercić otwór bo fabrycznie wypust jest ale dziury z gwintem brak... Ktoś z ukrainy założył do tego gaźniki od fajera i problem z elektryką minął... Natomiast ja zakładałbym mu wtrysk... Elektryka motocykla nie jest taka trudna... Oby była wiązka z ECU z Horneta i schemat i zlepie to bezproblemowo :diabel:

Post: 17 marca 2010, 16:51
autor: trutenz
Witam.
Też nie jestem mechanikiem ale cziken nas zaraz wyprostuje.
Na pewno trza zaadoptować moduł od tego silnika z wtryskiem,sondę z wydechu,czujnik z filtra powietrza....Więcej nie przychodzi mi do bańki...
Ale cziken czuwa.. :one: :piwo:

Post: 18 marca 2010, 09:36
autor: miki1406
Szlifu nie przewidzieli do SC28... To co?? Jak kolega chce moto z mniejszym przebiegiem to niestety SC28 mu odpada?? :|

Post: 18 marca 2010, 17:33
autor: demon2418
Z xx niech sobie włoży.Ja też myślę nad taką kombinacją.

Post: 18 marca 2010, 17:36
autor: ARNO
z xx-a na wtrysku najlepiej :)

Post: 19 marca 2010, 06:12
autor: cerber666
Od xxa jest kupe roboty,moj znajomek wkładał silnik od xx,a po co sobie utrudniac zycie niech kupi silnik od cbr i juz:)a jak mało kucyków to przesiadka na r1 algo gsxra 1000 i po problemie.

Post: 19 marca 2010, 09:59
autor: miki1406
Wczoraj to rozebraliśmy... Pompa oleju dość ciężko chodzi, i obróciło panewki główne na wale... Szok, że główne?!? Wyciągneliśmy panewki i pompę ze starych karterów od SC33 - pomiary i dzisiaj serducho już wraca do fajera... Tubka dirko i olej + filtr... Obyło się na nerwach, ale jak padnie piec to kumpel powiedział, że będzie szukał od SC28, najmniej kombinacji

Post: 19 marca 2010, 13:29
autor: spsx
z SC 33 raczej tez bez kombinacji wchodzi.

Post: 19 marca 2010, 16:38
autor: miki1406
Kolega Tomek twierdzi, że silniki 919cm są mniej wytrzymałe... Może i tak, ale z pewnością mają mniejsze przebiegi, więc ja wolałbym silnik właśnie od SC33...

Post: 14 czerwca 2010, 00:21
autor: pekal1
właśnie wkładam silnik od tego horneta do sc33... puki co bez kompinacji, przerabiam go na gaźnikowca, zmieniłem kółko impulsatora i muszę zmienić głowicę. Jedyna rozbieżność jaką zaobserwowałem to czujnik koło napinacza rozrządu w hornecie... to chyba czujnik temperatury i nie do końca wiem jak go podłączyć... ale wszystko jest w biblii zwanej serwisówką:)
O dalszym rozwoju prac poinformuję ale silnik z 2003 roku z przebiegiem 15 tysi jest bardzo kuszący :) Wizualnie jest "jak nówka" a i wszystko papierami potwierdzone :)