Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Silnik od Horneta 900 w SC28

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Silnik od Horneta 900 w SC28

Post » 17 marca 2010, 12:37

Kumplowi chyba zaczyna się kończyć panewka... Najgorzej bo fajer bardzo mu się podoba. Ma troszkę kasy a chciałby aby motocykl działał mu bezawaryjnie... Chciałby aby jego fajer miał do 30tyś przebiegu :P

I tutaj pojawił się śmiały plan wciśnięcia silnika z horneta 900. Silnik przykładowo z 2004 roku 32tyś przejechane kosztuje na allegro 2300zeta do negocjacji... I jest to silnik już na wtrysku...

Jak myślicie czy zakup rozbitego horneta i przekładka silnika jest możliwa?? Czy spotkaliście się z takim moto??

Wizja SC28 z piecem na wtrysku i 24tyś km jest mocno obiecująca... Tylko czy to się wszystko da jakoś "skleić"??

Ups znalazłem teraz http://forum.fireblade.pl/topics6/czy-ptzekladal-ktos-silnik-z-horneta-900-do-sc33-vt1947.htm

No ale odświeżam :P
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 17 marca 2010, 14:05

Nie jestem mechanikiem, ale co do elektryki i elektorniki to bedzie dużo zabawy :):)
Niech sprzeda fajera :D i kupi innego :)
Jak zacznie dokładać to dokładanie sie nie skonczy a niedokonczone projekty jak kazdy wiec po ile chdza na rynku wtornym ...i kazdy pisze ze robił dla siebie a pozniej rezygnuje z budowy.
Gdyby to było duze i warte tych pieniedzy projekt, to tak ... ale tu sprawa jest raczej kiepska.
Chyba ze sie myle ...

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 17 marca 2010, 16:48

Elektryka o ile dostanę wiązkę z horneta (i schemat) to mu zrobię... Silnik pasuje (jak czytałem na stuntpoland) bez najmniejszego problemu tylko przy jednym uchwycie trzeba nawiercić otwór bo fabrycznie wypust jest ale dziury z gwintem brak... Ktoś z ukrainy założył do tego gaźniki od fajera i problem z elektryką minął... Natomiast ja zakładałbym mu wtrysk... Elektryka motocykla nie jest taka trudna... Oby była wiązka z ECU z Horneta i schemat i zlepie to bezproblemowo :diabel:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 17 marca 2010, 16:51

Witam.
Też nie jestem mechanikiem ale cziken nas zaraz wyprostuje.
Na pewno trza zaadoptować moduł od tego silnika z wtryskiem,sondę z wydechu,czujnik z filtra powietrza....Więcej nie przychodzi mi do bańki...
Ale cziken czuwa.. :one: :piwo:

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 18 marca 2010, 09:36

Szlifu nie przewidzieli do SC28... To co?? Jak kolega chce moto z mniejszym przebiegiem to niestety SC28 mu odpada?? :|
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2010, 17:33

Z xx niech sobie włoży.Ja też myślę nad taką kombinacją.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 18 marca 2010, 17:36

z xx-a na wtrysku najlepiej :)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2010, 06:12

Od xxa jest kupe roboty,moj znajomek wkładał silnik od xx,a po co sobie utrudniac zycie niech kupi silnik od cbr i juz:)a jak mało kucyków to przesiadka na r1 algo gsxra 1000 i po problemie.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 19 marca 2010, 09:59

Wczoraj to rozebraliśmy... Pompa oleju dość ciężko chodzi, i obróciło panewki główne na wale... Szok, że główne?!? Wyciągneliśmy panewki i pompę ze starych karterów od SC33 - pomiary i dzisiaj serducho już wraca do fajera... Tubka dirko i olej + filtr... Obyło się na nerwach, ale jak padnie piec to kumpel powiedział, że będzie szukał od SC28, najmniej kombinacji
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2010, 13:29

z SC 33 raczej tez bez kombinacji wchodzi.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 19 marca 2010, 16:38

Kolega Tomek twierdzi, że silniki 919cm są mniej wytrzymałe... Może i tak, ale z pewnością mają mniejsze przebiegi, więc ja wolałbym silnik właśnie od SC33...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 14 czerwca 2010, 00:21

właśnie wkładam silnik od tego horneta do sc33... puki co bez kompinacji, przerabiam go na gaźnikowca, zmieniłem kółko impulsatora i muszę zmienić głowicę. Jedyna rozbieżność jaką zaobserwowałem to czujnik koło napinacza rozrządu w hornecie... to chyba czujnik temperatury i nie do końca wiem jak go podłączyć... ale wszystko jest w biblii zwanej serwisówką:)
O dalszym rozwoju prac poinformuję ale silnik z 2003 roku z przebiegiem 15 tysi jest bardzo kuszący :) Wizualnie jest "jak nówka" a i wszystko papierami potwierdzone :)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość