Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Silnik od Horneta 900 w SC28

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 14 czerwca 2010, 08:16

No i to to polata!!! Gratki :jupi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 14 czerwca 2010, 17:42

w wolnym czasie wrzucę wam fotki, a jak po tej całej modyfikacji odpali to nawet posłużę radą innym :)

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 2:10 am ]
sprawdziłem , w naszych cbrach czujnik temperatury oleju jest pod pokrywą kosza, w hornecie wywędrował u góry skrzyni :)

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 3:38 pm ]
Działa !!!!:)) i bez elektryki !!:))

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 23:10
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 08 kwietnia 2012, 12:34

Przerobiłeś na gazniki? roziwń temat :)
" Niech moc będzie z wami"

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 kwietnia 2012, 16:13

tak , chyba nawet ze 3 sztuki :)
Musisz zmienić głowicę i kółko czujnika położenia wału. Reszta może zostać jeżeli przedłużysz przewody alternatora lub podmienić altka razem z kołem magnesowym. Ty by było na tyle :)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości