Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zmiana baku w SC28 na SC33 model 98-99

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 24
Rejestracja: 20 października 2008, 21:40
Lokalizacja: z kapusty
Motocykl: CBR 900RR sc 28
Rok produkcji: 1994

Post » 22 grudnia 2009, 13:18

Dokładnie elektryczną (chodzi mi o sc 28)

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 22 grudnia 2009, 13:20

no ale elektryczna pompa paliwa w starym gaźnikowcu po co... ciekawe

 
Posty: 24
Rejestracja: 20 października 2008, 21:40
Lokalizacja: z kapusty
Motocykl: CBR 900RR sc 28
Rok produkcji: 1994

Post » 22 grudnia 2009, 13:25

Wydaje mi się że utrzymuje stały poziom paliwa w gaziorach bez względu czy smigasz na dwóch kołach czy na jednym :D .

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 22 grudnia 2009, 13:28

to jest bardzo ciekawe

 
Posty: 6
Rejestracja: 12 kwietnia 2012, 21:00
Lokalizacja: Żary
Motocykl:

Post » 26 września 2012, 19:51

Stary post...ale mam pytanie czy wlew paliwa (tzn cały korek itd) będą pasowały do tego z sc33??
:ooo:
Jak nie wolno....to szybko..:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 79
Rejestracja: 12 maja 2011, 08:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Rok produkcji: 1992

Post » 27 września 2012, 13:10

normalnie. nawet z cbr 600 podejdzie

 
Posty: 6
Rejestracja: 12 kwietnia 2012, 21:00
Lokalizacja: Żary
Motocykl:

Post » 07 października 2012, 08:56

OK...Podziękował. :)
Jak nie wolno....to szybko..:P

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości