Strona 1 z 2

POTRZEBUJE FACHOWEJ PORADY

Post: 12 lipca 2009, 11:33
autor: dz1kson
Witam
Jak w temacie potrzebuje fachowej porady.Mianowicie posiadam pieknego TYGRYSA HONDE CBR 900 RR z 94 roku sc28 chcial bym podniesc u niej troche mocy ,moment etc.I moje pytanie to czy to cos da i ile jesli bym zamontowal dynojety przepustnice i dysze jak i swiece sportowe sportowy filterek i tlumik bo wszystko w nim jest standardowe. Prosze o fachowa rade i podpowiedzi moze cos innego ktos poradzi.Z gory dzieki wielkie i pozdrawiam

Post: 12 lipca 2009, 16:45
autor: Piotrek
Jak to wszytsko zgrasz to bedziesz mial pewnie z +10koni. Moja ma to wszytko i sobie zupy lubila wciagnac, tak do 10 litrow na 100km. Ale to mogla byc wina rozklekotanych gaznikow:) Jak Ci malo mocy, chesz miec dobry wydech ( wymina samego wydechu, zostawiajac oryg, filtr i dysze to taki polsrodek) i masz kase to sie baw :one:

Post: 12 lipca 2009, 18:34
autor: crazyduck
jak brak Tobie mocy zmien na cos mocniejszego :D

Post: 12 lipca 2009, 22:17
autor: dz1kson
najpierw to bym musial sprzedac moja a moja mi sie podoba....zreszta ciezko bylo by mi ja sprzedac....
Obrazek

Na początku lat 90-tych niemiecka gazeta "Motorrad" zrobiła test długodystansowy Fireblade'a. Po przejechaniu 50 tys. km rozebrano silnik na czynniki pierwsze. Stwierdzono absolutnie zerowe zużycie elementów. Zmieniono płytki zaworowe, zestaw napędowy (łańcuch + zębatki) i po ponownym złożeniu silnika motocykl wyruszył w dalszą trasę. Ile kilometrów przejechał ten motocykl bez ingerencji w układ tłokowy i wał korbowy? 200 tysięcy kilometrów, a ciśnienie na pierwszym cylindrze spadło jedynie do 7,0 kPa.


takze tylko mi to pozostalo ..szykac poorad aby dodac mu cos wiecej mocy w kazdy mozliwy sposob

Post: 12 lipca 2009, 23:41
autor: toper-utl
Jeśli chciał byś znacząco zwiększyć moc fajera to musiał byś zastosować akcesoryjne tłoki oraz ostre wałki rozrządu - jeśli wogóle uda ci sie dostać te części, to ciężko za nie zapłacisz.Do tego oczywiście dyno jet, filtr powietrza o większej przepustowości no i przelotowy układ wydechowy, możliwe jeszcze że doszedł by wyczynowy moduł. Przy dobrym zestrojeniu miał byś jakieś 150 KM. Według mnie wkład finansowy będzie w tym przypadku nieproporcjonalnie wysoki do uzyskanego przyrostu mocy.
Jeśli naprawde sprzęt jest dla ciebie za słaby,a ty nie chcesz go sprzedawać to wrzuć tylko filtr powietrza, dynojet i przelotowy wydech. Jak juz wyżej kolega Piotrek napisał przy dobrym zestrojeniu dostaniesz około 10 kucyków, a zmieścisz się w 1.000 pln. Według mnie jest to jedyne racjonalne rozwiązanie podnoszące osiągi sprzęta przeznaczonego do jazdy po ulicy, chocaiż osobiście i tak bym się w to nie pchał.

Post: 13 lipca 2009, 07:09
autor: dz1kson
WIelkie dzieki za info ...skoro mam wydac ze 3 kola albo i wiecej dla okolo 15 koni to faktycznie sie nie oplaca .W takim razie bede musial zastosowac 2 opcje tylko fajnie by bylo gdybym naprawde zmiescil sie w 1.000pln lecz za sam wydech tyle zaplace pewnie filtr ze 200pln i dynojety za okolo 400pln.Z gory wielkie dzieki za pomoc.

Post: 13 lipca 2009, 07:54
autor: krolik
plus dobre zestrojenie tego tez bedzie kosztowac.... dodaj sobie z tyłu zębatke +3 albo z przodu odejmij 1 ząbek i bedzie bardziej żywy... bo raczej max predkosc nie wykorzystujesz co chwile. Ja w swoim SC33 mialem dynojet stage 1, filtr K&N, tłumik akrapa i z tyłu +2 zęby i różnica była odczuwalna ;)

Post: 13 lipca 2009, 09:16
autor: wuja
Zaszczep jej piec od ixa, stary sprzedaj jak jest dobry, to duzo nie dopłacisz do tego biznesu (o ile zrobisz wszystko samemu).

Post: 13 lipca 2009, 20:02
autor: dz1kson
krolik a powiedz mi jak to sie przelozy na sianko.. ile placiles za swoj set ? to by mi sie spodobalo tak sadze

Post: 25 sierpnia 2009, 15:08
autor: banshee
możesz zrobić tuning głowicy - dopasowanie i polerowanie kanałów, grzybków zaworów.
Dojdzie 3-4KM.
Możesz zamówić w firmie Świątek Bydgoszcz sportowe wałki rozrządu. Dorobią ci pod twoje oczekiwania, ale moto może mieć problemy z wolnymi obrotami, bo zrobią je pod dużą moc na wysokich obrotach... Możesz też wrzucić ostatnio popularne TURBO :D

Post: 25 sierpnia 2009, 15:52
autor: maaaniekk
a może podtlenek azotu :P mała rzecz a tyle radości :P

Post: 25 sierpnia 2009, 21:30
autor: krolik
dyno jet kupiłem za 299 na scigacz.pl bo akurat była promocja, K&N coś koło 200, zębatka ok 80, tłumik 700 strojenie i montaż 100 czyli prawie 1500......