Strona 1 z 1

Problem po wymianie filtra na pipercross

Post: 12 listopada 2017, 10:01
autor: miszczu666
Witam,
Mam problem po wymianie filtra na sportowy pipercross. Mianowicie motocykl nie ma mocy na wysokich obrotach. Ma dziurę okolo 2000-2500. Dysze byly zmieniane po zmianie tlumiku na przelot. Od 180 zbiera sie tak ze można minuty liczyć zanim osiagnie 250. Moj nadworny mechanik powiedzial iz nie spala benzyny bo na hamowni mu az w oczy szczypalo jak wlozyl analizator spalin. Jego werdykt "za duzo benzyny dostaje i ja z tym nic nie zrobie". Spalanie jeszcze na ori filtrze mialem okolo 9l/100. Co juz wydaje mi sie kosmos duzo jak na ten motocykl. Panowie prosze o pomoc co nalezy zrobic zeby to jezdzilo jak nalezy.
Jestem z Bialegostoku (to tam gdzie biale niedzwiedzie chodza po ulicach)
Ps. Sory za brak polskich znakow ale pisze z telefonu
Pozdrawiam
Zapomnialbym napisac. Motocykl to SC28 z 95r

Re: Problem po wymianie filtra na pipercross

Post: 12 listopada 2017, 12:10
autor: ferdas
No to czeka Cię żmudna zabawa z gaźnikami.
Najpierw bym sprawdził na jakiej wysokości wiszą iglice i je na sam dół , jeśli efekt będzie mizerny to na środek i zabawa z dyszami
1 dowiedz się jakie powinieneś mieć dysze w serii

Oczywiście dysze główne

2 sprawdź jakie teraz masz dysze

3 włóż dysze coś pomiędzy

I potem dysze trochę większa
Trochę mniejsza
A po każdej zmiany dysz sprawdzasz jak się zachowuje przy zmianie wysokości iglic

A teraz myślę
Jesl8 masz wszystko dobre
Sprawne świece , masz kompresję ...
Sprawdź same iglice czy są całe nie uszczerbione wytarte ...