Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Motocykl:
» 20 marca 2014, 12:49
Panowie, chce założyć nowy napęd lecz chcę dać z przodu 15 zębów a z tyłu 44, czy do takowych zębatek będzie pasował ori łańcuch czyli 108 ogniw o ile się nie myle ?
-
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
- Lokalizacja: Kozy
- Pochwały: 1
- Motocykl: SC 33 Streetfighter
- Rok produkcji: 1997
» 20 marca 2014, 13:02
u siebie mialem zalozone jak pamietam lancuch 530 108 ogniw przod 16z tyl 44z i pasowalo wiec mysle jak dasz przod 15 to jedynie co moze byc koncowka naciagu ...
-
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
- Lokalizacja: Wrocław
- Pochwały: 4
- Motocykl: Honda CBR 900 RR
- Rok produkcji: 1999
» 20 marca 2014, 19:14
108 ogniw spokojnie będzie pasował. Mam u siebie 15/44 i właśnie taki łańcuch.
-
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
- Lokalizacja: Kozy
- Pochwały: 1
- Motocykl: SC 33 Streetfighter
- Rok produkcji: 1997
» 20 marca 2014, 19:22
jest spora roznica w predkosci z przejscia 16 na 15 ? obecnie mam 16z 47 tyl czy to mozna porownac z 15/44 sam jestem ciekaw
-
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
- Lokalizacja: Wrocław
- Pochwały: 4
- Motocykl: Honda CBR 900 RR
- Rok produkcji: 1999
» 20 marca 2014, 19:27
Te przełożenia,które masz to mniej więcej to samo co 15/44. Na tym przełożeniu cebra ma lepsze przyspieszenie,a prędkość maksymalna nie zmienia się,aż tak bardzo.
-
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
- Lokalizacja: Kozy
- Pochwały: 1
- Motocykl: SC 33 Streetfighter
- Rok produkcji: 1997
» 20 marca 2014, 19:32
faktycznie v max sie zmienia ale nie az tak bardzo jeszcze tego tak nie sprawdzalem bo mam u siebie licznik z acewell i nie ogarnalem jak poprawnie ustawic zeby nie przeklamywal ale pierwsze odczucia na takim przelozeniu ze biegi sa jakby " krotsze " ale przyspieszenie super 1i 2bieg szalenstwo
-
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
- Lokalizacja: WLKP Kalisz
- Pochwały: 7
- Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
- Rok produkcji: 2008
» 20 marca 2014, 21:10
miałem w 954 15 na 43 i biegi są dużo krótsze.zmieniłem na ori nie odpowiadało mi.
-
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
- Lokalizacja: Wrocław
- Pochwały: 4
- Motocykl: Honda CBR 900 RR
- Rok produkcji: 1999
» 20 marca 2014, 21:20
U mnie przekłamuje o 8 km/h.
-
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Motocykl:
» 21 marca 2014, 00:59
spidi, po zalozeniu jak z naciagiem ? sporo do konca pozostaje ? mowie o nowym lancuchu.
-
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
- Lokalizacja: Wrocław
- Pochwały: 4
- Motocykl: Honda CBR 900 RR
- Rok produkcji: 1999
» 22 marca 2014, 09:15
Jak założyłem u siebie,to naciąg był na trzeciej kresce na skali.
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości