It is currently 18 November 2025, 13:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaki łańcuch do zebatek 15-44

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 102
Joined: 16 September 2012, 12:17
Location: Sosnowiec
Motocykl:

jaki łańcuch do zebatek 15-44

Post » 20 March 2014, 12:49

Panowie, chce założyć nowy napęd lecz chcę dać z przodu 15 zębów a z tyłu 44, czy do takowych zębatek będzie pasował ori łańcuch czyli 108 ogniw o ile się nie myle ?

User avatar
 
Posts: 107
Joined: 29 September 2007, 07:27
Location: Kozy
Points: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Year production: 1997

Post » 20 March 2014, 13:02

u siebie mialem zalozone jak pamietam lancuch 530 108 ogniw przod 16z tyl 44z i pasowalo wiec mysle jak dasz przod 15 to jedynie co moze byc koncowka naciagu ...

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 11 March 2013, 13:49
Location: Wrocław
Points: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Year production: 1999

Post » 20 March 2014, 19:14

108 ogniw spokojnie będzie pasował. Mam u siebie 15/44 i właśnie taki łańcuch. ;)

User avatar
 
Posts: 107
Joined: 29 September 2007, 07:27
Location: Kozy
Points: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Year production: 1997

Post » 20 March 2014, 19:22

jest spora roznica w predkosci z przejscia 16 na 15 ? obecnie mam 16z 47 tyl czy to mozna porownac z 15/44 sam jestem ciekaw :)

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 11 March 2013, 13:49
Location: Wrocław
Points: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Year production: 1999

Post » 20 March 2014, 19:27

Te przełożenia,które masz to mniej więcej to samo co 15/44. Na tym przełożeniu cebra ma lepsze przyspieszenie,a prędkość maksymalna nie zmienia się,aż tak bardzo. ;)

User avatar
 
Posts: 107
Joined: 29 September 2007, 07:27
Location: Kozy
Points: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Year production: 1997

Post » 20 March 2014, 19:32

faktycznie v max sie zmienia ale nie az tak bardzo jeszcze tego tak nie sprawdzalem bo mam u siebie licznik z acewell i nie ogarnalem jak poprawnie ustawic zeby nie przeklamywal ale pierwsze odczucia na takim przelozeniu ze biegi sa jakby " krotsze " ale przyspieszenie super 1i 2bieg szalenstwo :D

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 20 March 2014, 21:10

miałem w 954 15 na 43 i biegi są dużo krótsze.zmieniłem na ori nie odpowiadało mi.

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 11 March 2013, 13:49
Location: Wrocław
Points: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Year production: 1999

Post » 20 March 2014, 21:20

U mnie przekłamuje o 8 km/h.

 
Posts: 102
Joined: 16 September 2012, 12:17
Location: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 21 March 2014, 00:59

spidi, po zalozeniu jak z naciagiem ? sporo do konca pozostaje ? mowie o nowym lancuchu.

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 11 March 2013, 13:49
Location: Wrocław
Points: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Year production: 1999

Post » 22 March 2014, 09:15

Jak założyłem u siebie,to naciąg był na trzeciej kresce na skali.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests