Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 20:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaki łańcuch do zebatek 15-44

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

jaki łańcuch do zebatek 15-44

Post » 20 marca 2014, 12:49

Panowie, chce założyć nowy napęd lecz chcę dać z przodu 15 zębów a z tyłu 44, czy do takowych zębatek będzie pasował ori łańcuch czyli 108 ogniw o ile się nie myle ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 20 marca 2014, 13:02

u siebie mialem zalozone jak pamietam lancuch 530 108 ogniw przod 16z tyl 44z i pasowalo wiec mysle jak dasz przod 15 to jedynie co moze byc koncowka naciagu ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 20 marca 2014, 19:14

108 ogniw spokojnie będzie pasował. Mam u siebie 15/44 i właśnie taki łańcuch. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 20 marca 2014, 19:22

jest spora roznica w predkosci z przejscia 16 na 15 ? obecnie mam 16z 47 tyl czy to mozna porownac z 15/44 sam jestem ciekaw :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 20 marca 2014, 19:27

Te przełożenia,które masz to mniej więcej to samo co 15/44. Na tym przełożeniu cebra ma lepsze przyspieszenie,a prędkość maksymalna nie zmienia się,aż tak bardzo. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 20 marca 2014, 19:32

faktycznie v max sie zmienia ale nie az tak bardzo jeszcze tego tak nie sprawdzalem bo mam u siebie licznik z acewell i nie ogarnalem jak poprawnie ustawic zeby nie przeklamywal ale pierwsze odczucia na takim przelozeniu ze biegi sa jakby " krotsze " ale przyspieszenie super 1i 2bieg szalenstwo :D

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 20 marca 2014, 21:10

miałem w 954 15 na 43 i biegi są dużo krótsze.zmieniłem na ori nie odpowiadało mi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 20 marca 2014, 21:20

U mnie przekłamuje o 8 km/h.

 
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 21 marca 2014, 00:59

spidi, po zalozeniu jak z naciagiem ? sporo do konca pozostaje ? mowie o nowym lancuchu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 22 marca 2014, 09:15

Jak założyłem u siebie,to naciąg był na trzeciej kresce na skali.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości