Dzisiaj jest 09 grudnia 2019, 05:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Regeneracja tłumika by MILO

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 497
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 10 września 2013, 21:46

Jak na swoje lata to niezle chodzi maszyna :)

 
Posty: 529
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 10 września 2013, 21:47

u mnie też nie idzie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 497
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 10 września 2013, 21:50

..bo już wygasił.. :D ile bedzie kręcił..? :D ...ja słyszałem :)

 
Posty: 486
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 10 września 2013, 21:54

Na youtube powinno być OK ;)
Akrapovic by Milo YouTube
Ostatnio zmieniony 10 września 2013, 21:54 przez MILO, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 10 września 2013, 21:54

zadziałało no całkiem nie źle ale to chyba garaż pod ziemia robi swoje :D
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 486
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 10 września 2013, 21:58

Fakt garaż pod ziemią... Później już nie wytrzymałem i poleciałem :one: nie było czasu na nagrania hihi: . Ale czy garaż czy nie brzmi podobnie, nie kręciłem bo gęsto się zrobiło i ruch autek jak nigdy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 10 września 2013, 22:04

nagraj coś na wolny :D elo :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 486
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 10 września 2013, 22:07

nie ma problemu. Mam nadzieję że niedługo przyjdzie kamera na motocykl wiec coś jeszcze przygotuje.

PS. Zatankowana jest na shellu VPower Racing i faktycznie równiej chodzi ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 10 września 2013, 22:19

i na pewno ma lepsze p.i.e.r.d.o.l.n.i.ę.c.i.e haha kiedyś latałem kilka dni na power i jes jazda jak hh pozdro :diabel:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 1535
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 11 września 2013, 08:25

ooo audi z pisza :D heheheh

a wydeszek fajnie brzmi, nieźle ci to wyszło ale nie podoba mi sie te takie zagłębienie w miejscu opaski takie zwężenie i uciąłbym w tym miejscu te parenascie centów :D wyglądałby bardziej rasowo :D i moze ciut głośniej mruczał.

 
Posty: 58
Rejestracja: 30 listopada 2012, 01:25
Lokalizacja: opatów
Motocykl:

Post » 11 września 2013, 11:28

Postanowione. Akrapovic idzie do przycinki.myslalem wcześniej zmienić na micro a bo w Sc 33 miałem takiego karbonowego i basowo gadał. Ale sprobuje sam go przerobić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 11 września 2013, 12:45

ipkis pisze:Postanowione. Akrapovic idzie do przycinki.myslalem wcześniej zmienić na micro a bo w Sc 33 miałem takiego karbonowego i basowo gadał. Ale sprobuje sam go przerobić.


śmiało dasz rade :D proste jak je..... :one:
-1--2--klama i guma haha

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość