It is currently 16 November 2025, 14:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przewody w oplocie (Opinie)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 30
Joined: 09 November 2011, 22:30
Location: Zalesie G
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 1999

Przewody w oplocie (Opinie)

Post » 17 April 2012, 21:28

Witam
Zamierzam w przyszłości zakupić takie przewody: http://sklep.fireblade.pl/hel-przewody- ... -p193.html. Jeśli ktoś posiada takie coś w swoim sc33 98-99 to mam pytanie jak duża jest różnica w hamowaniu?
Pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 882
Joined: 04 March 2010, 00:37
Location: Małopolsk
Points: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Year production: 2001

Post » 17 April 2012, 21:55

jeśli masz nadal oryginalne przewody to różnica będzie duża bo stare na pewno już pęcznieją przy hamowaniu przez co jest gorsza skuteczność hamowania, stalowe nie puchną i hebel jest lepszy.

Tylko w stalowych oplotach brać
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

User avatar
 
Posts: 45
Joined: 03 January 2011, 23:08
Location: Poręba
Points: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Year production: 0

Post » 17 April 2012, 22:39

Według mnie do latania w koło komina nie ma sensu , chyba że planujesz jakiś szczytniejszy cel tzn ostre latanie po torze :)

Ja parę lat temu jak miałem jeszcze SC33 pokusiłem się o przewody HEL-a i szczerze mówiąc efekt był mizerny , dopiero po zamontowaniu radialnej pompy od ZX zacząłem czuć , że mam hamulec ...

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 17 April 2012, 23:49

dokladnie jesli oczekujesz znacznej poprawy dzialania hamucow nie obedziesz sie bez wymiany pompy...

User avatar
 
Posts: 104
Joined: 29 September 2008, 09:42
Location: Irlandia
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Year production: 2012

Post » 18 April 2012, 02:44

A ja myśle ze warto w oplot zainwestować . Hebel nie będzie leprzy bo niby czemu miał by być ale za to będzie zdecydowanie lepiej i szybciej reagował na dotknięcie klamki bo takie jest zadanie kabli , oczywiście klamka zrobi się sztywniejsza i zaczniesz lepiej czuć hamulec .
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 18 April 2012, 09:40

przy ostrym palowaniu w cieple dni i tak beda puchły a klamka bedzie wchodzic jak w ciasto

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 18 April 2012, 09:59

O czym Ty mówisz? :ooo: :ooo: Miałeś założone chyba jakieś ruskie przewody hamulcowe..

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 18 April 2012, 10:08

o czym ja mowie??o ostrym lataniu a nie lansowaniu w kolo komina

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 10:09 am ]
widze, ze to Ty pojecia nie masz o czym pisze

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 18 April 2012, 10:43

No tak, masz K5, ja sie nie znam. :( Problem polega na tym, że mam założony układ Hel'a z przodu jak i z tyłu i przy ostrym lataniu nie ma żadnego problemu, żadne zapadanie sie klamki. Pewnie trafiłem na jakiś trefny zestaw.

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 18 April 2012, 11:19

wszystko zalezy od stylu jazdy, moze zapadanie klamki nie w kazdym moto sie objawi ale na pewno same przewody nie poprawia sily i skutecznosci hamowania.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 April 2012, 16:02

Kolega całkiem nie dawno przy mojej pomocy założył oplot do 929 bo miał gumowe węże i sam powiedział żę jest dużo lepiej. Następny kolega przy K1 przy zmianie zęby by sobie CENZURA nie miał nigdy oplotu i powiedział że na oplocie jest dużo lepsze hamowanie. Sam mam oplot i też twierdze że jest dużo lepiej a latałem na gumowych i czasami w gorące dni klamka wpadała a przy oplocie nie mam tego
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 18 April 2012, 19:02

Jak wam klamka wpada w gorace dni to plyn wymiencie na dobry ;p

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests