» 11 sierpnia 2011, 13:04
17-cali z przodu to kwestia gustu. Mi się wydaje że na standardowej 16-ce fajer wygląda masywniej i lepiej. Co do właściwości jezdnych, to prawda co Lukki napisał. Mniejszy rozmiar jest po to żeby uniknąć shimmy. Już nie raz mi zatrzepotało kierownicą jak np opuszczałem przód, ale motor praktycznie sam stabilizował tor jazdy. Wiem, że jak by się to samo przytrafiło na 929 albo 954 (bez amora skrętu) to by było kiepsko.
Co do spraw technicznych to nie ma takiego koła, które podejdzie bez modyfikacji. Dużo osób bierz koła od F3, albo F4i (z tego co pamiętam). W obydwu przypadkach musisz dotaczać dystanse i to precyzyjnie, żeby zgrać tarcze z zaciskami.
Jeśli chcesz zmienić, dlatego że ciężko o używaną oponę na przód, to ja bym sobie darował. Przelicz sobie koszty przeróbki, toczenia, łażenia i jeżdżenia za tym wszystkim, plus kpl koło. Za tyle samo dostaniesz nową oponę która wystarczy Ci na kilka sezonów. PZDR
PS: Poszukaj dobrze, był temat gdzie ktoś podawał gotowe wymiary dystansów i wszystkie potrzebne szczegóły.