Strona 1 z 2
Dynojet'y do sc33

:
03 lipca 2008, 22:22
autor: poisonthewell
Szukam dynojetów do sc3, mam akrapovica i filtr bmc, i chce do tego dynojety załozyć ma ktos moze namiary na kogos kto ma? Aha i jeszcze jedno wie ktoś moze od czego to zalezy który poziom dynojetów zakładać?

:
04 lipca 2008, 01:16
autor: Tylik
www.ptm.pl
Poziomy (tzw. Stage'e) zależą od tego czy masz założony pełen tunningowy układ wydechowy czy samą puszke z kolankiem lub czy sportowy układ + sportowy filtr powietrza itp. (na stronce jest to opisane dokladnie).
Z tego co pamiętam jak w tamtym roku ich pytałem to 400-440 zł kosztuje nowy zestaw Dynojet do Sc 33 z lat 98'-99' a używki ciężko dostać (chyba że z Niemieckiego eBay'a..)

:
05 lipca 2008, 18:08
autor: poisonthewell
Dzieki o to mi chodziło, mam puszke akrapa tylko i filtr czyli który stage??

:
06 lipca 2008, 01:02
autor: Tylik
Stage 2 (na stronce masz o tym na samym dole, który do jakiego moto.. :wink: )

:
06 lipca 2008, 17:48
autor: poisonthewell
Niemoge znalesc tego "na stonce" daj linka.

:
06 lipca 2008, 22:28
autor: Tylik
www.ptm.pl - wchodzisz w logo "Dynojet" i zjeżdżasz na sam dół strony :wink:

:
07 lipca 2008, 14:45
autor: krolik
Wersja dla leniwych:
Poziom 1 (Stage 1)
Zaprojektowany do motocykli z nie przerobionym silnikiem wyposazonym w fabryczny filtr i puszke powietrzna oraz fabryczny wydech. Stage I jest w pelni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu (MIG,...) i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage I jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiekszonej kontroli manetka gazu oraz osiagniêcia nawet 5% wzrostu mocy w calym zakresie predkoœci obrotowej silnika.
Poziom 2 (Stage 2)
Zaprojetkowany do motocykli z fabrycznym lub „lekko” stuningowanym silnikiem przy uzyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N’owskim filtrem. Stage II stosuje sie, gdy nie mozna uzyc indywidualnego (osobny dla kazdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszaja prace silnika. W wiekszosci przypadków Stage II zapewnia wzrost mocy nawet o 8%.
Poziom 3 (Stage 3)
Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub srednio stuningowanym silnikiem przy uzyciu indywidualnego filtra powietrza K&N i oryginalnego lub tuningowego wydechu (MIG,...). Uzyskany wzrost mocy do 10-15% . W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych, wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie wplywaja na osiagi i moga zaszkodzic porecznosci motocykla. W takich przypadkach Stage III jest niedostepny.

:
07 lipca 2008, 17:20
autor: cziken
Dyno kupisz na ŚCIGACZ.PL Ja niestety jeszcze nie mam dostępu do dyno w dobrych cenach.

:
20 lipca 2008, 18:13
autor: poisonthewell
Dzieki wielkie za wszystkie informacje, narazie siedzie w anglii jeszcze ze dwa miechy i przed wyjazdem cos zamówie jesli beda mieli ten stage 2 na sciagaczu. Jesli ktos z was ma dostep to piszcie. Pozdrawiam

:
20 lipca 2008, 22:49
autor: fabiq
niby ja mam w ofercie, ale ile kosztuje to nie wiem bo jeszcze nikomu nei sprzedawalem

:
21 lipca 2008, 22:39
autor: crazyforfun
Polecam także zestaw FactoryPro - dysze/igły oraz zmiana filtra powietrza na 2 stożkowe - są w zestawie. Wymaga niewielkiej przeróbki airboxu. Ale efekty zajebiste - mam sc33 z 97. Po założeniu tego zestawu chodzi od dołu jak ogień :twisted: Do kupienia w DynoTechu w Katowicach. Z założeniem, przeróbką air boxu i dostrojeniem do przelotu - ok 1000 zł.
http://www.factorypro.com/

:
06 stycznia 2010, 17:07
autor: banshee