Dzisiaj jest 29 marca 2024, 12:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dynojet'y do sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Dynojet'y do sc33

Post » 03 lipca 2008, 22:22

Szukam dynojetów do sc3, mam akrapovica i filtr bmc, i chce do tego dynojety załozyć ma ktos moze namiary na kogos kto ma? Aha i jeszcze jedno wie ktoś moze od czego to zalezy który poziom dynojetów zakładać?
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 04 lipca 2008, 01:16

www.ptm.pl

Poziomy (tzw. Stage'e) zależą od tego czy masz założony pełen tunningowy układ wydechowy czy samą puszke z kolankiem lub czy sportowy układ + sportowy filtr powietrza itp. (na stronce jest to opisane dokladnie).

Z tego co pamiętam jak w tamtym roku ich pytałem to 400-440 zł kosztuje nowy zestaw Dynojet do Sc 33 z lat 98'-99' a używki ciężko dostać (chyba że z Niemieckiego eBay'a..)

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 05 lipca 2008, 18:08

Dzieki o to mi chodziło, mam puszke akrapa tylko i filtr czyli który stage??
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 lipca 2008, 01:02

Stage 2 (na stronce masz o tym na samym dole, który do jakiego moto.. :wink: )

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2008, 17:48

Niemoge znalesc tego "na stonce" daj linka.
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 lipca 2008, 22:28

www.ptm.pl - wchodzisz w logo "Dynojet" i zjeżdżasz na sam dół strony :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 07 lipca 2008, 14:45

Wersja dla leniwych:
Poziom 1 (Stage 1)

Zaprojektowany do motocykli z nie przerobionym silnikiem wyposazonym w fabryczny filtr i puszke powietrzna oraz fabryczny wydech. Stage I jest w pelni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu (MIG,...) i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage I jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiekszonej kontroli manetka gazu oraz osiagniêcia nawet 5% wzrostu mocy w calym zakresie predkoœci obrotowej silnika.

Poziom 2 (Stage 2)

Zaprojetkowany do motocykli z fabrycznym lub „lekko” stuningowanym silnikiem przy uzyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N’owskim filtrem. Stage II stosuje sie, gdy nie mozna uzyc indywidualnego (osobny dla kazdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszaja prace silnika. W wiekszosci przypadków Stage II zapewnia wzrost mocy nawet o 8%.

Poziom 3 (Stage 3)

Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub srednio stuningowanym silnikiem przy uzyciu indywidualnego filtra powietrza K&N i oryginalnego lub tuningowego wydechu (MIG,...). Uzyskany wzrost mocy do 10-15% . W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych, wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie wplywaja na osiagi i moga zaszkodzic porecznosci motocykla. W takich przypadkach Stage III jest niedostepny.

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 17:20

Dyno kupisz na ŚCIGACZ.PL Ja niestety jeszcze nie mam dostępu do dyno w dobrych cenach.
kogut

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 20 lipca 2008, 18:13

Dzieki wielkie za wszystkie informacje, narazie siedzie w anglii jeszcze ze dwa miechy i przed wyjazdem cos zamówie jesli beda mieli ten stage 2 na sciagaczu. Jesli ktos z was ma dostep to piszcie. Pozdrawiam
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 20 lipca 2008, 22:49

niby ja mam w ofercie, ale ile kosztuje to nie wiem bo jeszcze nikomu nei sprzedawalem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 18 października 2007, 22:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 22:39

Polecam także zestaw FactoryPro - dysze/igły oraz zmiana filtra powietrza na 2 stożkowe - są w zestawie. Wymaga niewielkiej przeróbki airboxu. Ale efekty zajebiste - mam sc33 z 97. Po założeniu tego zestawu chodzi od dołu jak ogień :twisted: Do kupienia w DynoTechu w Katowicach. Z założeniem, przeróbką air boxu i dostrojeniem do przelotu - ok 1000 zł.


http://www.factorypro.com/

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 06 stycznia 2010, 17:07

Polecam przy okazji stronkę:

http://www.dynobike.com/news6.htm

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości