It is currently 16 November 2025, 14:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunki diodowe

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 17
Joined: 13 May 2011, 12:20
Location: Brzeszcze
Motocykl: Honda CBR 900rr FIREBLADE sc33
Year production: 96

Kierunki diodowe

Post » 04 July 2011, 14:54

Siema. Mam pytanie do was, aczkolwiek chcę kopic migacze do mojej sc33 i znalazłem na allegro coś takiego
http://allegro.pl/extra-diodowe-kierunki-na-owiewke-karbon-komplet-i1671172840.html?source=oo

i mój problem polega tym ze ja mam stare kierunki żarówkowe a to są diodowe, i czy potrzebny mi będzie jakiś przekaźnik albo coś takiego żeby to migało jak należny? ;) ;)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 July 2011, 15:01

http://moto.allegro.pl/przerywacz-kieru ... 89520.html
takie cos kolego musisz miec

[ Dodano: Pon Lip 04, 2011 3:01 pm ]
przerabialem ten temat
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 04 July 2011, 15:42

tome1121, dużo na ten temat jest na forum. Jeżeli ledy będziesz miał tylko na przodzie a zwykłe żarówkowe zostawiasz na tyle to bez problemu orginalny przerywacz będzie działał, jeśli zaś zmienisz i z tyłu to już trzeba zmienic przerywacz na ledowy który zarzucił wiertło, bo orginał długo nie podziała i się spali lub wcale nie pociągnie ledówek.

User avatar
 
Posts: 17
Joined: 13 May 2011, 12:20
Location: Brzeszcze
Motocykl: Honda CBR 900rr FIREBLADE sc33
Year production: 96

Post » 04 July 2011, 17:39

aha dobra dzięki już wiem wszystko :) z tyłu mam żarówkowe to może da rade żeby to działało ładnie. Dzięki za pomoc :one: :one:

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 04 July 2011, 18:00

takie same kierunki na żarówce są wyraźniejsze niż diody i nie trzeba kombinować z przerywaczem. cena ta sama.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

User avatar
 
Posts: 148
Joined: 26 May 2011, 08:21
Location: RSL / Śląsk
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Year production: 1997

Post » 25 April 2012, 12:58

Odświeżam trochę i spytam, czy ten przerywacz podejdzie w mojej sc33 97'?
http://moto.allegro.pl/przerywacz-kieru ... 29213.html

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 April 2012, 15:05

lisq, tak będzie dobry
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 148
Joined: 26 May 2011, 08:21
Location: RSL / Śląsk
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Year production: 1997

Post » 25 April 2012, 16:48

Dziękuję i zamawiam :)

User avatar
 
Posts: 11
Joined: 22 June 2012, 02:50
Location: sosnowiec
Motocykl:

Post » 24 June 2012, 15:18

podepnę się,
w prawdzie kierunki z linka nie są diodowe http://moto.allegro.pl/kierunkowskaz-ki ... 14745.html ale interesuje mnie czy z przodu trzeba dawać jakieś podkładki (zaślepki)czy wystarczy tylko zamienić kierunki ( tz. czy nie będą za małe ) ???
zxr 750 90r, zx6r 96, gsx-f 96- jest fireblade 98r

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 24 June 2012, 16:32

będą za małe, trzeba dokupić zaślepki. Ale na przód zakładał bym kierunki w owiewkę :))!


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests