It is currently 16 November 2025, 16:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Malowanie sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Malowanie sc33

Post » 28 June 2011, 13:31

Witam, ostatnio przytrafiła mi się niemiła historia, a mianowicie lekki szlif prawostronny :) w sumie nic sie nie polamalo tylko porysowalo praktycznie caly bok gdyż była to przewrotka na tzw żużlu. Wyskoczył pies i niestety... i teraz moje pytanie: Mam komplet naklejek oryginalnych. zdecydowalem sie na pomalowanie całego motocykla gdyż lakier miejscami jest wypłowiały itp... poza tym przemalowałem go kiedyś na inne malowanie i chce teraz powrócić do oryginału. I teraz czy lepiej nakleić naklejki i przykryć je bezbarwnym czy może wykorzystać je do zrobienia szablonów i wzorki umalować aerografem(aerograf mam na wyposażeniu). Pozdrawiam i czekam na opinie :)

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 28 June 2011, 13:56

Jak masz areograf to wykorzystaj go lepiej. I walnij sobie jakieś motywowane malowanie.
A jak chcesz oryginał to jak piszesz, pomalować, nakleić, pokryć clarem ...
Pozdro

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 28 June 2011, 20:13

a jeszcze mam takie pytanie moze ktos juz cos takiego przechodzil. otoz od naszych kochanych dziurawych drog pojawiaja sie malutkie pekniecia plastikow. wpadlem na pomysl, iz jak bede sciagal wszystkie plastiki do malowania to wezme wlokno szklane zywice epoksydowa i ladnie od srodka wykleje. wtedy beda o wiele mocniejsze i chyba nie powinny sie pojawiac. prosze o opinie

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 28 June 2011, 21:17

owiewki są z abs-u
żywica nie lubi się łączyc z tym materiałem--efekt bedzie taki ze jak wpadniesz w dziurę to bedziesz miał 2 komplety owiewek :D
jedyna żywica która może dać rade to Lh 160 -dostępna w Havel composites

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 28 June 2011, 21:26

misiopajur wrote:żywica nie lubi się łączyc z tym materiałem--efekt bedzie taki ze jak wpadniesz w dziurę to bedziesz miał 2 komplety owiewek :D
Dokładnie tak.
Potwierdzam. U Siebie wypełniałem nie potrzebną dziurę po kierunku. I jak wpadłem w dziurę miałem ładny obrys kierunkowskazu ...

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 28 June 2011, 21:38

dzieki misipajur juz sobie zanotowalem. kiedys w skuterze tak robilem i dalo rade. zobaczymy... bede robil moto przez zime takze bedzie czas na zabawe :)


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests