Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przekładka silnika na 1100 XX

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 10 lutego 2013, 17:40

ladnie ladnie. masz juz zbudowany filtr powietrza?

[ Dodano: Nie Lut 10, 2013 7:02 pm ]
tak patrze i widze ze nie masz wcisnietej glowicy miedzy rame glebiej troche. czyli nie szlifowales ramy od srodka tak jak ja. fajnie ze masz przyspawany do ramy uchwyt do mocowania silnika. ja tez bym musial cos takiego zrobic. mozesz miec problem ze przednie kolo sie bedzie opierac o kolektory. ja to mialem ale u mnie acrapovic jest pelny i ma grubsze rury niz oryginal od xxa. chociaz znowu ty masz 16 calowe kolo z przodu wiec moze sie zmiesci. od czego chlodnica bedzie??? pisze posta pod postem bo nie moge starego edytowac

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 10 lutego 2013, 20:55

Arno, gdzie masz zbiornik wyrównawczy płynu ? O ile dobrze pamiętam po włożeniu silnika nie da się go wcisnąć ;P było pomalować proszkowo ramę :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 10 lutego 2013, 23:07

A więc tak na razie są to wstępne przymiarki a nie składanie na gotowo ;) Kolektory faktycznie mnie matrwią bo sa blisko ale zobaczymy jak to wyjdzie. Zbiornik wyrównawczy będzie na zewnątrz natomiast pod zbiornikiem chce umieścić aku. Takie sa plany ale co z tego wyjdzie to nie wiem. Ernest rama jes od wenątrz wyszlifowana a silnik jest w niej schowany może na foto tego nie widać. Rama pójdzie w polerke albo do malowania jeszcze nie wiem.

[ Dodano: Czw Lut 20, 2014 8:27 pm ]
Panowie Czy wam też się tak grzeje piec jak się jeździ po mieście? Wiem że XX lubi się grzać i często załącza się wentylator. Ja na razie nie mam wentylatora i po krótkiej jeździe w mieście szybko łapie temperature. Miałem wiatraki od kompa podłączone ale nie wydalały więc muszę wymyślić coś innego bo szkoda pieca.

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 29 lipca 2014, 13:15

Chłopaki ratujcie.Mam cbr xx streeta. Przed zimą zapier***** jakieś 250km/h a po zimie podniosłem do góry wydech(2w1) zsynchronizowałem gaźniki i k*** zaczyna się krztusić przy prędkościach powyżej 140. 170km/h max da się z niego wycisnąć.Mechanik cuduję z przytykaniem wlotów powietrza,następnie zmienił dysze na większy przelot ale nic to nie pomaga,nie możemy dojść do ładu co jest.
Co robić????????
Dodam że mam założone wypełnienia pomiędzy bakiem a ramą w miejscu gdzie łyka powietrze,przed zimowanie normalnie,po zimie lipa.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 30 lipca 2014, 11:35

demon2418 pisze:Chłopaki ratujcie.Mam cbr xx streeta. Przed zimą zapier***** jakieś 250km/h a po zimie podniosłem do góry wydech(2w1) zsynchronizowałem gaźniki i k*** zaczyna się krztusić przy prędkościach powyżej 140. 170km/h max da się z niego wycisnąć.Mechanik cuduję z przytykaniem wlotów powietrza,następnie zmienił dysze na większy przelot ale nic to nie pomaga,nie możemy dojść do ładu co jest.
Co robić????????
Dodam że mam założone wypełnienia pomiędzy bakiem a ramą w miejscu gdzie łyka powietrze,przed zimowanie normalnie,po zimie lipa.


Mechanik idiota, jak było dobrze wcześniej, to na ch** zmienia coś co działało... po jego zmianach nawet po usunięciu pierwotnej usterki problem może dalej występować bo zmienił parametry pracy ...

Ogólnie jako przyczynę szukał bym przedmuchów lewego powietrza, wyczyścił gaźniki... swoją drogą 250 to lata 900 a nie XX ....

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 01 sierpnia 2014, 15:12

Kupiłem motór i wszystko chodziło.Po zimie kaszlał i prosił się o synchronizację.Synchro zrobione i odpala,gada jak trzeba na wolnych itd. Za to przy gwałtownych przyspieszeniach zachłysta się powietrzem a 170km/h jest nie możliwe do przebicia.
Mechanik zamienił jedynie kolejność dysz bo mówił że nie były w kolejności fabrycznej więc ustawił jak ma być. To może być powód????????????
Mówił też że przyczyną może również być fakt że znacznie zmieniłem kont tłumika bo zadarłem go mocno do góry.
Dajcie jakieś pomysły.
Wiem że xx bez owiewek nie chce jeździć ale chciałbym znać tego powód,co zrobić??????????

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 01 sierpnia 2014, 16:55

że co CENZURA za bardzo do góry ? może zrobiłeś bardzo ostry kont na tłumiku w sensie zamiast ladnego łuku masz V .
Zmienił kolejność dysz i się teraz CENZURA rekramuj dławi się czyli skopany serwis samego synchro sie nei robi tylko pełny serwis .

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 01 sierpnia 2014, 18:12

No jest "V" a to ma znaczenie???
Kolejność dysz jak kupiłem to była zmieniona i wtedy moto chodziło a mój mechanik dał każdą na swoje miejsce(tak jak fabrycznie ) i nie jeździ,dławi się od 140

Jest pełny serwis.Gaźniki czyste,wyregulowane.Zawory nie wymagają regulacji bo pali idealnie na ciepłym czy zimnym.Olej zmieniony wraz z filtrem.Świece nie wymagają wymiany.Filtr powietrza czyściutki. Aku w normie.
Wszystko gra,jedyne zmiany to zadarty wyżej tłumik i dysze powkładane na swoje miejsca...i skur*** sie dławi.
Możliwe że to przez tłumik??????

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 02 sierpnia 2014, 10:17

Odkreć kranik i sprawdź czy nie jest zapchany i czy membrana nie padła.

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Re: Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 05 sierpnia 2014, 17:58

Kranik czysty,membrana ok.Sprawdzałem jeszcze czy korek baku nie jest zatkany.

Świece mogą być przyczyna czy raczej nie??? Bo nie zaglądałem w nie.

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości