Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przekładka silnika na 1100 XX

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Przekładka silnika na 1100 XX

Post » 03 kwietnia 2011, 22:36

Witam,
Jeżeli ma ktoś jakieś doświadczenie z tym tematem to będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi.
PS.wiem że był już w zeszłym roku ten temat ale za bardzo mi nie pomógł. :-<
Pozdrawiam.
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 03 kwietnia 2011, 22:39

trza przespawac uszy ramy instlacje elektryczna i lepiej wsadzic model gaznikowy. nie probowalem wsadzic pieca z wtryskowca.

silnik szerszy i plastiki nie bardzo pasuja ale idzie to ogarnaC.

JEDNO CO JEST PEWNE 954 WYMIEKA:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 03 kwietnia 2011, 22:42

a z elektryką dużo jest problemu ? co jest potrzebne ?
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2011, 22:55

kolego poszukaj w starszych tematach z sc33 ktos o tym pisal dokladniej,jak znajdziesz kto to sproboj sie skontaktowac to dowiesz sie wiecej

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 04 kwietnia 2011, 01:02

a do tego nie dawno ktoś na forum miał do sprzedania rame już przerobioną pod ten silnik to jak znajdziesz post to na pewno ci pomoże :D

 
Posty: 27
Rejestracja: 01 września 2010, 19:13
Lokalizacja: Andrychów
Motocykl: szybki
Rok produkcji: 95

Post » 14 kwietnia 2011, 15:34

Pisz do uzytkownika Robson1903 - on zajmuje sie tego typu przerobkami.

Np w ramie z CB mial piec XX'a (CB1100RR) :diabel2: Teraz buduje cos nowego...

Obrazek



Obrazek

Wypadek przy 160km/h+
Obrazek
Someday, somehow my bike will beat me

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 14 kwietnia 2011, 15:44

ja coś takiego bd. tworzył xd

[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 3:47 pm ]
jak jest z kolektorami ? podchodzą stare po lekkim podgięciu czy trzeba przypasowywać nowe ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 19 kwietnia 2011, 15:12

Niech ktoś się wysili i napiszę w końcu konkretne informacje odnośnie przekładki tego silnika - - DLA WSZYSTKICH zainteresowanych na tym forum będzie to na pewno pomocne .
Nie chcę tych informacji tylko dla siebie, bo wiem że nie tylko ja interesuj się tym tematem i nie będę sobie pisał z każdym osobno bo nie o to chodzi na forum - informacje powinny być dostępne dla wszystkich .
Pozdrawiam i czekam na zajebisty temat odnośnie przekładki tego silnika.
Z góry WIELKIE dzięki .
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 maja 2011, 16:25

Instalacja elektryczna na 1 rzut oka identyczna.

Różnią się:
Klamka sprzęgła (1100 ma hydrauliczne)
cewki (1100 ma dłuższe fajki)
chłodnica oleju (900rr jej nie ma)
Gaźniki
Kolektory
Rozmiar xD

Reszta wyjdzie w trakcie prac :)

[ Dodano: Pią Maj 06, 2011 10:18 pm ]
Rama nie mieści silnika, trzeba go lekko zeszlifować od wewnętrznych stron :) Później zostanie zaspawana bo wzmocnić zeszlifowane miejsca :)
Górne zaczepy ramy (te trójkąty) również nie pasują, należy nawiercić otwór mniej więcej 1-2cm. powyżej orginalnych otworów.
Po wykonaniu tych prac silnik siedzi w ramie :)

[ Dodano: Pią Maj 06, 2011 10:44 pm ]
Lewe ucho ramy trzeba uciąć :)

[ Dodano: Pią Maj 06, 2011 10:45 pm ]
Zdjęcia:
https://rapidshare.com/files/460983485/cbr_1100.zip

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 17 maja 2011, 13:24

pekal1, jak będziesz miał więcej zdjęć z przekładki to zapodaj.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 18 maja 2011, 13:30

Pekal1 już z Toba pisałem. Przekładka to dla mnie nie opłacalna sprawa. Jakbym miał to robić jeszcze raz to bym nie robił. Męczarnia straszna.
*Instalacja nie jest taka sama. Nie wiem jak chcesz to robić ale prawie wszystkie gniazdeczka są inne. Do tego różne dodatkowe podpięcia idą. Ale komputerek od 900rr pasuje.
*Chłodnice oleju trzeba wrzucić i ją zmieścić (najlepiej za kolektorami na dole)
*kolektory od XXa musza być.
*cały silnik z osprzętem gaźniki itd.
*klamka sprzęgła hydraulicznego.
*przespawanie uszu (mocowań)
*wypolerowanie ramy od środka żeby pokrywa zaworowa wlazła.
*cewki od 1100xx
*AirBox to rzeźba. Co kto wymyśli ja mam od R1 2007 założony przerobiony.
*chłodnicy od Fajera nie da rady (nie mieści się trza prostą) Czyli jak ja np od FZR1000
*napęd podchodzi nie trzeba zmieniać.
*owiewki nie wiem miałem w naked.
Trza to wszystko dostroić. Wrażenia nie zapomniane. Jak już wkleił Rossavu, ledwo do przeżycia. Motocykl z takim silnikiem nie nadaje się do miasta... Jest to szeroki krótki kloc o mega dużej mocy!
Pozdro 600
Jakby coś ktoś chciał pisać.
BTW robie takie coś jeszcze raz bo szkoda mi ramy (jest cała) tylko teraz w owiewkach i z monowahaczem.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 maja 2011, 00:03

ja kostki oglądałem i dla mnie są identyczne ;)

[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 11:04 am ]
Parę zdań z pierwszego tematu o tej tematyce:

lucky pisze:znalazlem zdjecia mocowan - adapterow, ogolnie nie zanosi sie na kupe roboty, balem sie ze bedzie problem z wcisnieciem chlodnicy ale widac e pasuje jak ulal. Szukam silnika i bede wrzucal foty w trakcie roboty. Zastanawiam sie tylko czy brac wtrysk czy gaznikowca, drugiego sie obawiam bo moze nie wejsc airbox, pierwszego ze wzgledu na elektryke... Szkoda ze nie znalazlem jakies instrukcji - krok po kroku....

http://www.sporthoj.com/garage/?mcid=3070


wuja pisze:http://www.rrzone.com/forums/showthread.php?t=7672&highlight=fork+oil


[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 11:41 am ]
Pierwszy problem... chłodnica wchodzi idealnie... ale bez wiatraka :(

[ Dodano: Nie Cze 05, 2011 1:02 pm ]
http://www.turbo-bike.com/CBR900-Blackbird.html

Ciekawy projekt :)

[ Dodano: Sob Lip 16, 2011 11:19 pm ]
dziś rano to wyglądało tak, już wygląda troszkę lepiej, zyskał chłodnice i kolektory :)

[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 3:18 pm ]
CBR 900XX w owiewkach ;) Jeszcze nie cała poskręcana (brak np. błotnika) ale widać jak to ma wyglądać ;)
Mam nadzieję że kogoś zainteresuje i proszę o oceny :))
Załączniki
CIMG2193.jpg
CIMG2226a.jpg
CIMG2224a.jpg
CIMG2229a.jpg

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość