Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przekładka silnika na 1100 XX

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 01 lutego 2012, 20:47

pokaz jakies foty i napisz jak masz zbudowany airbox? Ja nie wiem juz sam czy zrobic go od postaw z np. kwasowki (nie mam tiga) czy robic jakis mix z plastiku - np dol od xxa oryginal co na gazniki wchodzi a reszte dokleic np od bladego? Z jakiego miejsca u ciebie ciagnie powietrze do filtra? Chlodnica od xxa jest za duza i bedzie chyba kolo tarlo. Jutro bede zakladal zawias od 929 wiec bedzie wszystko wiadomo ile mam miejsca. Od czego masz chlodnice? Lepiej by byla jakas wygieta a nie prosta - moze sie po bokach jakies wiatraczki zmieszcza.

Ogolnie to tu macie wiecej na temat tej budowy :

http://www.customfighters.com/forums/sh ... hp?t=51036

A tu z dzisiaj przymiarka owiewek od 954

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lutego 2012, 21:05

ERNEST pisze:Juz nie przesadzaj ze tak strasznie bedzie. Mam cala zime zeby to zbudowac :)

Baza czyli 1100xx 97 rok ze szwajcarii. Rama peknieta na spawach przy glowce. W kwicie jest 50kW wbite i obrotomierz oryginalnie ma czerwone pole od 5 tys RPM. Mialem odpalone tylko na postoju. Wkreca sie ok na luzie ale pewnie bedzie zablokowany. Nie rozbieralem jeszcze nic w nim bo mam go od 2 dni.

[url=http://img35.imageshack.us/img35/4183/70646236.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Do tego ten wydech i moze caly stelaz z zadupkiem ale jeszcze nie wiem

[url=http://img7.imageshack.us/img7/1332/wydechu.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Rama z SC33.

A to blade ktorego mialem 2 lata temu. Moze ktos go widzial gdzies??

[url=http://img546.imageshack.us/img546/3907/blademf.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

www.euro.moto.otomoto.pl jak ktos chce niech kliknie :)

[ Dodano: Pią Paź 07, 2011 8:21 pm ]
Jak sie nie da jak sie da :)




[url=http://img7.imageshack.us/img7/2324/xxproba2.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img26.imageshack.us/img26/3705/xxproba.jpg]Obrazek[/URL]

[ Dodano: Sro Gru 07, 2011 11:10 pm ]
Cos tam porobilem znowu. Troche nowych mocowan, troche nowych tulejek i postawilem go wkoncu na kola :)

[url=http://img259.imageshack.us/img259/6536/47703025.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url=http://img828.imageshack.us/img828/8461/12223742.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


ta pomarańczowa po Suwałkach lata ;)

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 02 lutego 2012, 21:08

Wsadzilem dzisiaj zawias z 954 i wzialem blejda na zewnatrz zeby jakies foty porobic. W garazu tego nie bylo widac tak ale przesadzilem troszke z wysokoscia zadupka. CENZURA wiec zastrzaly dolne do stelaza i obnizylem go o ok 4cm. Na ostatnim foto jest nizej. Tak by chyba bylo optymalnie :)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Sro Lut 08, 2012 11:28 pm ]
Filtr powietrza? Prosze bardzo. Gotowy w 80%

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Sro Lut 15, 2012 1:19 am ]
Zmiana planow mala. Zbiornik od sc33 oryginal bedzie. Filtr lanie pasuje i nie bede sobie utrydnial zycia ze zbiornikiem z 954.. Musialem pociac chyba 4 raz stelaz tylny i przesunac go do tylu o 40mm bo zbiornik od sc33 jest dluzszy..

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wsadzilem wiazke i pierwsze odpalenie poszlo bez problemow :) Wsadzilem dodatkowo zegary od f4i i tez wszystko dziala ladnie. Tylko czujnik temperatury bede musial wymienic bo pokazuje 135 stopni caly czas.

http://www.youtube.com/watch?v=108393PA ... re=mh_lolz

 
Posty: 1
Rejestracja: 02 kwietnia 2012, 22:09
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl:

Post » 02 kwietnia 2012, 22:24

Siemaneczko ERNEST. Jestem tu nowy. Od Ciebie kupiłem pomarańczowego blade. Miałem z nim lekką przygodę po której postanowiłem go gruntownie przerobić. Zdjęcia możesz luknąć tutaj:
www.sickzone.pl

Aktualnie jestem w trakcie kolejnej przeróbki w celu dopieszczenia Transformersa (tak został nazwany) i kolejne zdjęcia będą również aktualizowane. Zamontowałem w nim m.in. gpr(toczenie i wiercenie), lusterka z kierunkami, nowe klamki, hb i sporo nowych rzeczy, a co najważniejsze został rozebrany do ostatniej śrubki i na nowo pomalowany. Wszystko opiszę gdy skończymy projekt. Jedyną awarią był regulator. Trochę czasu mi zajęło wyczyszczenie setów i chłodnicy, które zostały wcześniej pomalowane sprayem(ciekawe kto to zrobił :D ).
pzdr

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 02 kwietnia 2012, 23:43

dobrze się wkręca na takim boxie ? W sumie filtr masz z 900 więc przepuszczalność mniejsza niż 1100 ... do tego zasysa powietrze z przodu a tamtą dziurę w dużym stopniu wypełnia silnik (w przeciwieństwie do 900). Rozwiązałeś problem chłodzenia ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 02 maja 2012, 11:29

Witam,
Jak rozwiązaliście sprawę zasilania ? tzn czy pompka paliwa ma cały czas pracować, czy tylko na rozruch i do jakiej kostki ma być podłączona (jakie napięcie ma wychodzić na nią)
ps i jak Wam poszło rzeźbienie filtra tzn czy łączyliście 2 boxy od 1100 i 900 razem ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Dziś zarzucę zdjęcia chłodzenia w moim moto.

[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 10:06 pm ]
Kilka fotek chłodzenia (chłodnica od cbr900rr , wentylatorki SCYTHE Gentle Typhoon 120 mm 5400 RPM a reszta od 1100xx)
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 02 maja 2012, 22:52

nie przywadzą Ci o koło przy hamowaniu ? stoppie itd ?:P
Paliwko to pompa podciśnieniowa więc bez problemu.
Z dolotem bardzo długo walczę , opisałem Ci prv jak to teraz wygląda. Tak zostaje do końca roku, później turbinka ze zmienną geometrią łopatek na jakieś 0,5 bara. chce uzyskać jakieś 220-240 koni i podobnie momentu. Chłodnicę wody i oleju przenoszę do zadupka pod siedzenie pasażera. Plastik nad kołem zostanie wyrzucony i 2 wiatraki będą wysysać powietrze do dołu :) Teraz mam tak zamontowaną chłodnicę oleju z 1 wiatrakiem , lepiej chłodzi niż z przodu, nie staje jak parowóz w upalne dni (tak było gdy chłodnica była za kolektorami) ale na pałowanie przy 30 stopniach to za mało :) Jak potrzebujecie jakiś części mam bardzo tanio od gościa z Wrocławia, raz zrobiłem wielkie zakupy i teraz mam już wszystko po kosztach ;P

[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 10:53 pm ]
Tu wszystko opisane:
http://www.sporthoj.com/forum/showthrea ... XX-Fighter

Polecam google translate ;P tylko tłumaczy węglowodany zamiast gaźniki xD

[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 10:56 pm ]
tjey, daj więcej zdjęć. Jak Ci wyszły uchwyty ramy, czy szlifowałeś ramę przy silniku ? wzmocniłeś?

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 03 maja 2012, 20:08

W garażu nie sprawdzę za dużo jak maksymalnie przód docisnę to błotnik dotyka chłodnicy. Rama minimalnie była szlifowana i nie mam wzmocnień na ramie.
Pozdro
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 maja 2012, 21:15

to dużo cięższy piec, ja wspawałem od dołu ramy takie 2 paski z 1cm. Nie mam przekonania co do lewego uchwytu, nie lepiej go zespawać ?
Jeżeli na sucho dociśniesz rękami i dotykasz błotnikiem chłodnicy to przy 1 hamowaniu pożegnasz wiatraki ;P

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 03 maja 2012, 23:19

Do pożegnania wiatraków ;P jeszcze trochę najpierw muszę pożegnać powietrze ;)
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2012, 01:39

sam dół od cbry 900 daje radę ;P do 200 jest szybciej niż zdążę spojrzeć na licznik ;P może w sb w drodzę na wakację nagram jakiś filmik ;P

[ Dodano: Sob Maj 05, 2012 12:31 am ]
Ernest, przypasowałeś już może komplet owiewek ? podeszły ?

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 07 czerwca 2012, 14:53

Sety byly proszkowo malowane na czarny mat...

TJEY nie widze fotek co wstawiales....

Z moim firebirdem jestem na etapie skladania wkoncu. Idzie wolno bo malo czasu na wlasny projekt. Owiewki pelnej nie bede zakladal zeby silnik bylo widac.. Na dzisiaj wyglada tak :

Obrazek
Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości