Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmiana zadupka od innego modelu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 października 2010, 21:55

widziałem kilka sprzętów z malowana ramą i fajnie to wygląda tylko efekt zależy od tego kto i jak to zrobi i tu tkwi mój niepokój :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 października 2010, 23:04

http://img246.imageshack.us/img246/9953/img9351t.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/599/img9355.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/7363/img9350.jpg
Oto jak ten mój kumpel przerobił swoją VFR 800FI. Zadupek jest rewelacyjny, sam go pociął i na nowo pozszywał. Rama również przemalowana i powiem wam że jest już 2 sezon i wszystko jest z nią Ok, farba ładnie sie trzyma. Podnóżki chowane są w tym zdupku a wydech to dopiero gada :ooo:
Nie ma drugiej takiej VFR-ry, totalna metamorfoza w porównaniu z oryginałem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2010, 08:05

no ładnie się prezentuje malowanko fajne

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 22 października 2010, 11:30

A tłumik sam robił? Bo ciekaw jestem jak to gada, czy pusta rura, czy jakiś tłumik tam wsadził. Weź popytaj.

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 22 października 2010, 12:23

Co do malowania ramy.Najlepiej proszkiem,ale...
Proszek (i piaskowanie wcześniej) zdejmie całą strukture z alu,wypełni pory(ok.130-150 um) ,ale będzie bardzo trwały
Można tez lakierować dwuskladnikowym na np podkład epoxy.Iwtedy wychodzi świetny wygląd.Ja poszedłem w tę właśnie stronę.Ale wydaje mi się że trwałości od tego nie można super oczekiwać.Myślę żeby to jeszcz już na moto złożonym prysnąć półmatem bezbarwnym (twardym) ponoć są.
W moim przypadku zdecydowałem się na epoxy/akryl ze względu na to że można samemu zrobić , i nie trzeba poświęcać łożysk wahacza(cena za obsługe i ewentualną wymianę konkretna)
Aha gdyby komuś się chciało malować proszkowo, to radzę dobrze przed piaskowaniem zabezpieczyć gwinty ,bieżnie i tabliczki znamionowe :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2010, 13:16

gajdar, no wiadome z gwintami , a masz jakieś foto i jaki koszt orientacyjny takiego proszkowego malowania bo ja może będę miał okazję za przysłowiową flaszkę to zrobić ale malowanie malowaniu nie równe pewnie

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 22 października 2010, 13:54

piaskowanie paru elementów (rama,wahacz,stelaż) ok 100 zł
Proszek ,przynajmiej w mojej okolicy ,niezależnie od ilości wsadu 200 zł
Swoich poczynan na razie nie chce prezentować,przyjdzie pora hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2010, 14:01

gajdar pisze:piaskowanie paru elementów (rama,wahacz,stelaż) ok 100 zł
:
za element czy w komplecie ?

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 września 2010, 21:04
Lokalizacja: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 23 października 2010, 12:51

macie moze koncepcje jak puscic wydechy pod zadupkiem jak w R1?czy by to dalo rade jakos zrobic w bladym???

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2010, 13:12

Da sie ale według mnie za duzo zabawy,i trzeba to zrobic dobrze zeby nie osłabic moto.

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 września 2010, 21:04
Lokalizacja: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 23 października 2010, 20:52

a ma ktos doswiadczenie w samodzielnym wykonywaniu owiewek? tzn. z laminatu? wiecie gdzie znalezc jakies info na temat materialow i technik??

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 października 2010, 21:46

chomik666 pisze:a ma ktos doswiadczenie w samodzielnym wykonywaniu owiewek? tzn. z laminatu? wiecie gdzie znalezc jakies info na temat materialow i technik??

odszukaj kolesia na forum co się nazywa misiupajur czy jakoś tak, on robi wszysto ze wszystkiego począwszy od owiewiek z laminatu skończywszy na tłumikach z carbonu

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości